خبرگزاری کار ایران

سجادی در گفت‌وگو با ایلنا:

همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۰

در این همایش نحوه تعامل جبهه پیروان خط امام و رهبری با دولت بررسی خواهد شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری ۱۸ مهرماه در تهران برگزار می‌شود، گفت: در این همایش نحوه تعامل جبهه پیروان خط امام و رهبری با دولت بررسی خواهد شد.

کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه سخنرانی آقای روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل بسیار خوب تنظیم شده بود، گفت: در این سخنرانی مواضع اصلی نظام به ویژه در مورد مسئله هسته‌ای و موضوعات خاورمیانه و بحثاعتدال و دوری از افراط و تفریط به روشنی بیان شد.

وی با بیان اینکه در سخنرانی آقای رئیس جمهور پیام جمهوری اسلامی به کشورهایی که مورد خطاب قرار گرفتند به خوبی ارسال شد، عنوان کرد: این اظهارات در خط‌‌ همان توصیه رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه بود چرا که مواضع ایران در آن به شکل اصولی و با انعطاف مناسب بیان شد.

سجادی با تأکید براینکه نباید خیلی به اظهارات صورت گرفته از سوی طرف‌های غربی خوش بین و یا بدبین بود تصریح کرد: در سخنرانی اوباما نیز نقاط ضعف و قوت بسیاری وجود داشت که اشاره او به فتوای رهبر معظم انقلاب از نکات مثبت آن بود اما باید دید در عمل این اظهارات چگونه پیش خواهد رفت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید براینکه روحانی مأموریت خود را به خوبی انجام داد، گفت: امیدوارم این رویکرد همچنان ادامه پیدا کند. نوع برخورد دولت‌ها در ملاقات‌های صورت گرفته نیز موید تأثیرگذاری اظهارات رئیس جمهور است. همانگونه که لحن و جمله بندی اوباما نیز همراه با نکات مثبت بسیاری بود.

وی با اشاره به اینکه ظریف وزیر امور خارجه نیز در این سفر تحرکات خوبی از خود نشان داده است گفت: امیدواریم در آینده نیز هیئت ایرانی بتواند به اهداف سفر خود دست یابد.

سجادی با بیان اینکه افراط و تفریط هم در آمریکا و هم در ایران وجود دارند، عنوان کرد: معیار ما تاکید رهبری انقلاب یعنی‌‌ همان نرمش قهرمانانه است که رئیس جمهور نیز به آن عمل کرد و توانست بر اساس خط اعتدال و تدبیر کار را پیش برد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه به احتمال زیاد ۱۸ مهرماه همایش این جبهه با حضور دبیران استان‌ها در تهران برگزار خواهد شد تصریح کرد: در این همایش تحلیل‌هایی در خصوص انتخابات وواقعیت‌های موجود و تعامل جبهه پیروان خط امام و رهبری با دولت مطرح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز