خبرگزاری کار ایران

از خودم راضی هستم؛

صادقیان: خودمان را جمع و جور کردیم / کار با دایی لذت بخش است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۴

دایی برای بچه ها مرام و معرفت گذشته و بچه ها تا الان جواب محبت و معرفت دایی را داده اند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بچه ها همدل و هم قسم شده بودیم که فجر سپاسی را ببریم.

پیام صادقیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس هفته سختی را پشت سر گذاشت و تمام بچه ها همدل و هم قسم شده بودیم که فجر سپاسی را ببریم. هیچ کسی جز خدا و هواداران پشت ما نیست و با قدرت جلو می رویم.

وی در مورد فجر سپاسی گفت: به نظرم فجر سپاسی تیم خوبی است و بازی قبلی اش را برده بود و با روحیه بالایی به مصاف ما آمد، ما هم برای کسب ۳ امتیاز به میدان رفتیم که امتیازات این بازی سهم ما شد. ما در این بازی خانگی فقط دنبال برد بودیم که به آن رسیدیم.

این هافبک سرخ پوش در ادامه متذکر شد: هفته ای که گذشت حواشی بسیار زیادی برای ما به همراه داشت، اما بچه ها خودشان را جمع و جور کردند. بچه ها با هم صحبت کردند تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم که خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم.

صادقیان در مورد عملکردش در پرسپولیس نیز گفت: تا اینجای کار از عملکرد خودم در پرسپولیس راضی بوده ام اما مهم رضایت علی آقا است. کار کردن با دایی لذت بخش است. علی آقا در کارش پشتکار دارد و معرفت و رفاقت خوبی که با بچه ها دارد و حمایتی که از ما می کند من را جذب می کند. دایی برای بچه ها مرام و معرفت گذشته و بچه ها تا الان جواب محبت و معرفت دایی را داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز