خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شهردار منطقه یک اعلام کرد:

امسال ۵ میلیارد ریال عملیات عمرانی در مدارس شمال تهران اجرا شد

کد خبر : ۱۰۷۰۷۸

نقاشی ساختمان، رنگ آمیزی و تعمیر سرویس های بهداشتی، تأسیسات، آبخوری ها، ایزوگام بام، تجهیز کتابخانه، آسفالت محوطه، نصب وسایل ورزشی و… از اقدامات اجرایی در مدارس است..

ایلنا: با هدف تجهیز و ساماندهی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید بالغ بر ۵ میلیارد ریال عملیات عمرانی در مدارس شمال تهران اجرا شد.

به گزارش ایلنا، بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک صبح امروز – دوشنبه اول مهر ماه - با نواختن زنگ مدرسه عدالت ضمن تبریک سال تحصیلی ۹۳-۹۲ به دانش آموزان اظهار داشت: طرح عمران مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پروش منطقه یک و بازدید مدیران اجتماعی نواحی ده گانه از سطح منطقه و بررسی وضعیت عمرانی مدارس، طبق اولویت و نیازسنجی در ۳۳ مدرسه با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال به اجرا رسید.

وی نقاشی ساختمان، رنگ آمیزی و تعمیر سرویس های بهداشتی، تأسیسات، آبخوری ها، ایزوگام بام، تجهیز کتابخانه، آسفالت محوطه، نصب وسایل ورزشی و… را از اقدامات اجرایی دانست.

قائم مقام شهردار منطقه یک آغاز سال تحصیلی جدید را مقارن با هفته دفاع مقدس دانست و گفت: این دوران یادآور تلاش ها، ایثارگری ها و جانفشانی های نسلی است که در بین آنان الگوهای بزرگی در عرصه ایثار و شهادت به جامعه معرفی شد و دانش آموزان این نسل به عنوان سرمایه های اصلی کشور باید در عرصه های علمی پر توان پیش بروند چرا که کشورها و ملت هایی که به تولید علم و تبدیل دانش به فن آوری مجهز شده اند صاحبان قدرت در تمامی زمینه ها هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات مراکز فرهنگی، آموزشی شهرداری منطقه یک به آموزش و پرورش گفت: مرکز علوم و ستاره شناسی، موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد – و دیگر مراکز فرهنگی شهرداری منطقه یک… آماده خدمات رسانی علمی به دانش آموزان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز