خبرگزاری کار ایران

دنیا محل آزمایش و رسیدن به خداوند است

کد خبر : ۱۰۷۰۴۸

انقلاب اسلامی ایران منادی دین داری به سبک شهدا و جامعه مجاهد و مبارز در راه خدا است و انقلاب ایران بر پایه مجاهدت و شهادت طلبی و فداکاری بنا شده و این از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است.

ایلنا: آیت الله غیاثالدین طه محمدی در همایش بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: آنچه در جبهه به عنوان شعار مطرح می شد هدف و اعتقاد رزمندگان در امتداد دین و رسیدن به وصال حقیقت بود و باید گفت بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران همین شهدا هستند که با فداکاری و مجاهدت بی دریغ خود به همگان درس عملی دین داری آموختند.
به گزارش ایلنا از همدان؛ وی افزود: دنیا محل آزمایش و رسیدن به خداوند است و هدف خداوند از آفرینش انسان رسیدن به اوست و شهدا به این اصل و هدف مهم دست یافتند.
فرمانده ارشد نظامی آجا منطقه همدان نیز در این همایش گفت: سربازان اسلام در هشت سال دفاع مقدس حماسه ای به یاد ماندنی آفریدنند و غیر ممکن ها را ممکن ساختند و همه عملیات های که انجام آن از منظرو منطق نظامی صفر بود را با پیروزی مطلق به انجام رسانند.
امیر منصور ونک گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس نقش انکار ناپذیر نیروی هوایی در دفاع از کیان ایران مشهود است و دلاورمردان ایران با یورش به مواضع دشمن نقشه های رژیم بعثی و ایادی استکبار را نقش بر آب کردند.
وی اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرکز صقل و کانون همه عملیات ها در دفاع از کشور و یورش به رژیم بعثی بود و نیروی هوایی نقش کلیدی در همه ماموریت ها داشت و با لطف خداوند و نیرو و اقتدار جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز