خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

جشن بازگشایی مدارس با حضور مسوولان، نماد تکریم مقام عالم و دانش آموزان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۱

امروز بیش از ۵۰ هزار دانش آموز کاشانی در ۳۲۶ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: جشن بازگشایی مدارس با حضور مسوولان، نماد تکریم مقام عالم و دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «حسین حنطه» در آیین آغاز سال تحصیلی در دبیرستان زنده یاد حسن صفاری کاشان ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصبلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کاشانی با اعلام این مطلب افزود: فعالیت مجموعه آموزش و پرورش در دو محور پیشرفت‌های آموزشی و فعالیت‌های پرورشی برنامه ریزی شده و رشد متوازن داشته است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۵۰ هزار دانش آموز کاشانی در ۳۲۶ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

به گفته وی، توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز غیر دولتی نیز از رشد خوبی برخوردار بوده است در سال جاری، هفت هزار دانش آموز در ۳۷ مدرسه غیردولتی شاغل به تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه رشد علمی در مدارس کاشان به گونه‌ای‌ست که از سال ۸۷ با ۷۶ درصد قبولی به رقم ۸۹ درصد رسیده است که ۱۳ درصد رشد بوده است گفت: درحال حاضر در این شهرستان۵۰ هزار و ۴۳۴ دانش آموز در ۳۲۶ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را در یک هزار و ۸۵۲ کلاس درس آغاز می‌کنند.

همزمان با آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با حضور رئیسان گروه‌های تربیت بدنی و ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، فرماندهان نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان کاشان در دبیرستان زنده یاد حسن صفاری، زنگ مهر و مقاومت نیز در دیگر مدارس این شهرستان طنین انداز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز