خبرگزاری کار ایران

تقدیر اهالی روستای قبله از دست اندرکاران اردوهای جهادی دانشجویی

کد خبر : ۱۰۶۰۸۸

تعدادی از اهالی و بسیجیان روستای قبله با ارسال نامه ای به سردار کاکی، فرمانده سپاه استان ایلام، از اجرای برنامه های فرهنگی توسط گروه های جهادی دانشجویی در این روستا تقدیر و تشکر کردند.

تعدادی از اهالی و بسیجیان روستای قبله با ارسال نامه‌ای به سردار کاکی، فرمانده سپاه استان ایلام، از اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط گروه‌های جهادی دانشجویی در این روستا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایلنا، در متن این نامه آمده است: اینجانبان تعدادی از بسیجیان و مردم روستای قبله به نمایندگی مردم این روستا از جناب سرهنگ حاج طهماسبی، جانشین محترم فرماندهی سپاه استان و کلیه دانشجویان اعزامی به خاطر اجرای برنامه‌های قرهنگی و مراسم شهادت امام صادق(ع) و همچنین برگزاری یادواره سردار رشید اسلام شهید عبداله محسنی و شهدای روستا صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم. از خداوند منان توفیق روزافزون برای حضرتعالی و کلیه همکارانتان خواهان و خواستاریم.

در ادامه این نامه اظهار امیدواری شده است: در پایان از محضر حضرتعالی انتظار می‌رود برنامه‌های فرهنگی در روستای موصوف تداوم یابد.

لازم به ذکر است گروه جهادی دانشگاه پیام نور ایلام متشکل از ۲۵ نفر از برادران و خواهران دانشجوی بسیجی به مدت ۲ هفته در روستای قبله مشغول اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی بوده است.

روستای قبله از توابع دهستان بولی بخش چوار شهرستان ایلام بوده و دارای ۲۶ خانوار و ۱۳۶ نفر جمعیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز