خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبر داد:

پیگیری مجدانه پروژه های ترافیکی دراستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پیگیری ویژه پروژه های ترافیکی استان توسط معاونت عمرانی استانداری خبر داد.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از پیگیری ویژه پروژه‌های ترافیکی استان توسط معاونت عمرانی استانداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان مهدی جمالی‌نژاد در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان از پیگیری ویژه مسایل اجرایی طرح‌های عمرانی و تسریع در پروژه‌های ترافیکی استان توسط این معاونت خبر داد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، بر روان سازی ترافیک، ارتقا ایمنی دانش آموزان و دانشجویان و بالا بردن ظرفیت حمل و نقل عمومی تاکید کرد و ادامه داد: دانشگاه‌ها برای سرویس دهی دانشجویان از شرکت‌های حمل و نقل مسافر دارای پروانه معتبر فعالیت از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان استفاده کنند.

وی از مدیران مدارس خواست با همکاری پلیس راهور و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بر فعالیت سرویس مدارس نظارت کنند و کلیه رانندگان این سرویس‌ها تحت پوشش شرکت‌های مجاز باشند.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: طرح پلیس مدارس از سوی دستگاه‌های ذی ربط با جدیت دنبال شود و ما خواستار تشکیل مستمر و هدفمند جلسات شورای هماهنگی ترافیک در شهرستان‌ها توسط فرمانداران و پیگیری مجدانه مصوبات آن شد.

در این جلسه نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان، پلیس راهور و شهرداری اصفهان برنامه‌های خود را در قالب طرح استقبال مهر ویژه ایام بازگشایی مدارس تشریح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز