خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین:

بیماران از خدمات درمانی تامین اجتماعی قزوین رضایت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۰

بیماران از خدمات درمانی ارائه شده رضایت دارند و اقدامات بسیار خوبی در بهسازی و توسعه بخش‌های ICU و CCU و بخش درمانگاهی بیمارستان رازی و آزمایشگاه درمانگاه شهید بهشتی صورت گرفته است.

ایلنا: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: بیماران از خدمات درمانی ارائه شده رضایت دارند و اقدامات بسیار خوبی در بهسازی و نظافت فضای فیزیکی، توسعه بخش‌های ICU و CCU و بخش درمانگاهی بیمارستان رازی و نیز توسعه و بهسازی در قسمت آزمایشگاه درمانگاه شهید بهشتی برای دسترسی بهتر در جهت رضایت بیشتر مراجعین انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا از قزوین داود محمدی در بازدید از بیمارستان رازی قزوین و درمانگاه شهید بهشتی افزود: یکی از مشکلات و دغدغه‌های بیماران به ویژه بیماران خاص و سرطانی بالا بودن هزینه‌های درمانی و دارویی می‌باشد و با صرفه جویی در هزینه‌های اقلام دارویی بخش‌های سرپایی مانند استامینوفن می‌توان داروهای بیماریهای خاص را بطور کامل تحت پوشش سازمانهای بیمه گر قرار داد.

رییس اداری تنقیح قوانین در مجلس شورای اسلامی اشاره به اینکه بعضی از اصول در قانون اساسی مغفول مانده است ادامه داد: خدمات درمانی و تعلیم و تربیت باید به صورت رایگان به هموطنان ارائه شود ولی این امر به طور کامل رعایت نمی‌شود که در دیدار اعضای مجلس با تیم اقتصادی دولت جدید، وزیر بهداشت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متعهد شدند در ارائه خدمات ضروری مردم از جمله تامین غذا، دارو و تثبیت قیمت‌ها و کنترل تورم تلاش کنند.

وی افزود: جان، دین، عقل، شرف و مال ۵ ارزش مهم در آموزه‌های دینی ما مسلمانان می‌باشد و در بین این ۵ ارزش، جان از بقیه پراهمیت‌تر است. و همانطور که درآیه صریح قرآن کریم آمده است احیاء و زنده نگهداشتن یک فرد مانند احیای کل جامعه و از بین بردن یک فرد مانند از بین بردن کل جامعه است و این امر توجه و اهمیت دین مبین اسلام به سلامت جامعه را نشان می‌دهد.

محمدی در پایان سخنان خود گفت: مجلس از مشکلات درمانی مردم و دغدغه‌های آنان آگاه است و برای همیاری با دولت جهت حل مشکلات مردم در بخش درمان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و از نشانه‌های این پشتیبانی، رای اعتماد بالای مجلس به وزرای اقتصاد و بهداشت بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین با اشاره به پیشنهاد این مدیریت جهت افزایش تختهای ویژه و موافقت آن توسط هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۶ تخت به ۱۲ تخت در بخش ICU بیمارستان رازی قزوین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در ۵ ماهه اول سال جاری ۷۹ هزار و ۲۴۱ نفر به پزشک عمومی مراجعه کردند و ۸ هزار و ۵۶۳ نفر بستری شدند و ۵ هزار و ۱۶۷ نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

محمدصادق بابایی ضمن اشاره به اینکه همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی، تمام تلاش خود را جهت افزایش اثر بخشی خدمات درمانی، بهبود ارتقاء درمان و افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان بکار می‌بندند گفت: درمانگاه شهید بهشتی در ۵ ماهه اول سالجاری پذیرای ۸۸ هزار و ۶۱۸ بیمار در حوزه‌های درمانی و تخصص‌های مختلف بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز