خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۵۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۵

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۶۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۹ قاچاقچی حرفه ای طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۶۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۹ قاچاقچی حرفه‌ای طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سردار «عبد الرضا آقاخانی» گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در سه عملیات موفقیت آمیز طی ۴۸ ساعت گذشته ۳۵۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، حشیش و هروئین کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها، یک توزیع کننده حرفه‌ای به همراه چهار قاچاقچی دیگر که قصد ورد به استان را داشتند دستگیر شدند افزود: در این رابطه چهار دستگاه خودروی سواری متعلق به متهمان توقیف شد.

سردار آقا خانی ادامه داد: همچنین روز گذشته ماموران یگان تکاوری این فرماندهی که مسئولیت نظارت و کنترل بر راههای فرعی، بیابانی و صعب العبور استان را برعهده دارند در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار کاشی که در جاده خاکی اسفند داران به ابرکوه در حال حرکت بود ۱۴۷ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از کشف ۶۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های نایین و فلاورجان خبر داد و بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری توقیف و ۱۴ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

به گفته سردار آقاخانی، تمامی مته‌مان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز