خبرگزاری کار ایران

در چهارماهه نخست سال جاری؛

برگزاری ۴۵۴ دوره آموزشی توسط بخش دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان

کد خبر : ۱۰۵۹۳۶

بیش از ۴۵۰ دوره مهارتی تا پایان چهارماهه نخست سال جاری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اجرا شده است.

ایلنا: علیرضا مهرابی گفت: تعداد ۴۵۴ دوره مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان تا پایان چهار ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

به گزارش ایلنا از همدان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: در این دوره‌ها، یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۳۲ نفر - ساعت آموزش مهارتی در بخش‌های مختلف به صورت رایگان ارائه شده است.

مهرابی ادامه داد: بخش دولتی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت، پادگان، زندان، جوار دانشگاه‌ها، در قالب تیم‌های سیار شهری و روستائی و نیز در قالب نظام استادشاگردی آموزش‌های مهارتی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: در مراکز ثابت سطح استان بیش از ۹۱۳ هزار نفر - ساعت و در مناطق روستائی بیش از ۷۲ هزار نفر - ساعت آموزش مهارتی در این مدت ارائه شده است.

مهرابی ادامه داد: همچنین در مراکز جوار دانشگاهی بیش از ۳۵ هزار نفر - ساعت، در پادگان‌ها نزدیک به ۴۰ هزار نفر - ساعت و در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی نزدیک به ۳۲ هزار نفر - ساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خصوص تفکیک جنسیتی آموزش‌ها بیان داشت: در مجموع در چهارماهه نخست سال نزدیک به ۴۰درصد مهارت آموختگان را بانوان و ۶۰درصد را آقایان تشکیل می‌دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز