خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

شهرداران تلاش خوبی در سازندگی استان قزوین داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۲

مدیریت شهری استان متفاوت از گذشته است و این را باید به فال نیک بگیریم و برای توسعه رفاه و آسایش مردم توسط شهرداری‌ها به صورت ویژه تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: شهرداران در چند سال اخیر تلاش خوبی در جهت سازندگی استان داشتند.
به گزارش ایلنا از قزوین، «احمد عجم» در همایش شهرداران و اعضای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری استان متفاوت از گذشته است و این را باید به فال نیک بگیریم و برای توسعه رفاه و آسایش مردم توسط شهرداری‌ها به صورت ویژه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: باید قدر فرصت‌هایی را که در اختیارمان قرار دارد را بدانیم و برای جلب رضایت مردم و خداوند از این فرصت‌ها بهره ببریم و خدمات مناسبی نیز با بهترین شکل و در کمترین زمان و با صرف حداقل هزینه‌های مادی و معنوی برای مردم انجام دهیم.

عجم در ادامه افزود: برای برخی از شهرداران استان یک عرصه جدید خدمتگذاری آغاز شده است و برای خدمت بیشتر به مردم بایستی کمر همت را ببندند و حاصل اعتماد مردم را با همت روز افزون و خدمت بیشتر پاسخ مناسب دهند.

وی افزود: برنامه ریزی دقیق و اجرای مناسب و کاهش هزینه‌ها از وظایف سازمان همیاری شهرداری هاست.

استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌ها که با مسئولیت سازمان است، مورد تأکید است.

وی افزود: توسعه فضاهای شهری و ارتقای کیفیت خدمات در اختیار همهٔ شهرداران است و بعضی از شهرداران و شورا‌ها نیز در این خصوص انسجام بیشتری داشتند و عنصر وحدت و انسجام بین مجموعه مدیریت شهری و هماهنگی با سایر بخش‌ها نیز توانسته است کمک موثری به این امر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتقاء عنصر وحدت مورد تأکید است و نباید از ناحیه شهرداران رفتاری سر بزند که منجر به بروز و یا افزایش اختلاف بین مردم و شورا‌ها شود.

وی پیدا کردن کدهای درآمدی جدید توسط شهرداران را امر مهمی اعلام کرد و افزود: تلاش در راستای یافتن کدهای درآمدی جدید نکته مهمی است و میزان پیشرفت و موفقیت همکاران در شهرداری‌ها بستگی به نوع خدمات و سطح کیفی و کمی آن و رضایتمندی مردم دارد.

وی افزود: امروزه انسجام مدیریت شهری به خصوص در مرکز شهر‌ها موجب شده است که پیشرفت امور با هزینه‌های کمتری انجام شود.

وی خطاب به شهرداران افزود: در اتخاذ تصمیمات کلان با حوزه معاونت امور عمرانی استانداری مشاوره کنند.

معاون امور عمرانی استاندار نیز در این جلسه طی سخنانی از سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان سازمانی توانمند در بین سازمان‌های کشور اعلام کرد.

منوچهر حبیبی در ادامه افزود: مجموعه کاسپین به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تله کابین کشور که حاصل تلاش این شرکت می‌باشد قرار است که مهر ماه سال جاری به افتتاح برسد.

وی در خاتمه از شهرداران استان خواست تا با سازمان همیاری شهرداری‌ها همکاری خود را ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز