خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید دیوان محاسبات کشور:

با اقدامات پیشگیرانه در صدد تحقق هدف بودجه خواهیم بود

کد خبر : ۱۰۴۶۰۰

من از دولت می خواهم که در هر سازمان و اداره ای یک کنترل داخلی وجود داشته باشد تا از بسیاری از تخلفات غیرعمد جلوگیری شود.

رئیس جدید دیوان محاسبات کشور در مراسم معارفه خود گفت: در صورت تکمیل و بهره‌برداری از طرح سنا(سامانه‌ی نظارت الکترونیک)، دیگر شاهد بروز تخلفی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین حسین رحیمی در مراسم معارفه خود که عصر امروز در سالن همایش‌های دیوان محاسبات برگزار شد، طرح سنا را از پایه‌های دیوان محاسبات دانست و گفت: در دیوان محاسبات توانمندی های بسیاری وجود دارد و قصد دارم دوره حضور خود در این دیوان را با پشتیبانی همین نیروها و ظرفیت ها به انجام برسانم.

وی با اشاره به وظیفه دیوان محاسبات افزود: تلاش ما این است که هدف بودجه را محقق کنیم و در این راستا دنبال این نیستیم که با رسیدگی به پرونده های تخلفات موجود این موضوع را محقق کنیم بلکه با اقدامات پیشگیرانه در صدد تحقق هدف بودجه خواهیم بود و این امر مهم نیز نیاز به همکاری با دولت دارد.

رحیمی ادامه داد: کنترل نیروهای مستقر داخلی و یا مواردی از این قبیل نیاز به همکاری و تعامل با دولت دارد. من از دولت می خواهم که در هر سازمان و اداره ای یک کنترل داخلی وجود داشته باشد تا از بسیاری از تخلفات غیرعمد جلوگیری شود.

رئیس دیوان محاسبات کشور در پایان خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات با اجرای سیستم کنترل داخلی تنها می تواند زمان خود را صرف رسیدگی به تخلفات عمدی کند و با اقتدار بدون حاشیه و جنجال رسانه ای با این تخلفات برخورد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز