خبرگزاری کار ایران

قاطعانه می‌گویم قهرمان می‌شویم؛

بابازاده: با امید فراوان به تایلند آمدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۶۸

رحمتی همیشه مرد روزهای سخت بوده و هست و باتجربه خوبی که دارد من فکر می‌کنم بتواند یکی از روزهای خوب خود را تجربه کند.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال از شرایط تیم و سیدمهدی رحمتی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید بابازاده ابراز امیدواری کرد استقلال بتواند با دست‌های پر به تهران بازگردد. گفت‌وگوی این مربی دروازه‌بان‌ها استقلال را در ادامه بخوانید.

* از بازی مقابل ذوب‌آهن صحبت می‌کنید؟
به هر حال ما بازی را خوب شروع کردیم و روی یک تعلل بین خط دفاع و دروازه‌بان‌مان گلی را دریافت کردیم و همین گل خوردن درخانه حریف کار ما را سخت کرد بعد از آن هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما متأسفانه با بدشانسی نتوانستیم آن موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. در نیمه دوم هم با یک اشتباه دیگر گل دوم را دریافت کردیم با این حال خیلی خوب بازی را ادامه دادیم و تلاش بازیکنان‌مان قابل ستایش بود. موقعیت‌های زیادی را در اصفهان به دست آوردیم که همه با بدشانسی هدر رفت. در دو - سه صحنه هم داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و من فکر می‌کنم غیر از خطا روی بیگ‌زاده و نظری که می‌توانست پنالتی باشد، توپی هم که به دست مدافع ذوب‌آهن برخورد کرد پنالتی بود. به هر حال در روزی که تمامی فرصت‌های‌ ما به گل تبدیل نمی‌شد با بدشانسی دو فرصت نصف و نیمه ذوب‌آهنی‌ها به گل تبدیل شد و بازی‌ را باختیم. البته در فصل گذشته هم دچار افت شدیم و امتیازاتی را از دست دادیم اما همان موقع گفتم مطمئنم قهرمان می‌شویم. امسال هم قاطعانه می‌گویم ما قهرمان می‌شویم و حتماً به هدف‌مان می‌رسیم.

*چه پیش‌بینی از بازی با بوریرام دارید؟
اگرچه برنامه‌ریزی لیگ هیچ کمکی به استقلال نکرد و بدترین شرایط را برای تیم ما به وجود آوردند اما ما با امید فراوان به تایلند آمدیم و همانگونه که در بازی‌‌های مقدماتی خارج از خانه توانستیم خوب نتیجه بگیریم امیدواریم مقابل بوریرام هم به برد رسیده و به دور بعد صعود کنیم.

*رحمتی می‌تواند در این بازی آماده نشان دهد؟
در این چند روز حتماً تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم. رحمتی همیشه مرد روزهای سخت بوده و هست و با تجربه خوبی که دارد من فکر می‌کنم بتواند یکی از روزهای خوب خود را تجربه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز