خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان برگزار می‌شود؛

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۳۰

رئیس پردیس الزهراء استان زنجان گفت: بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

ایلنا: رئیس پردیس الزهراء استان زنجان گفت: بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس پردیس الزهراء استان زنجان گفت: این مسابقات در هر رشته سه برگزیده خواهد داشت و منتخبین برای شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی خواهند شد.

فرزانه اله وردی، رئیس پردیس الزهراء استان زنجان به خبرنگار شبستان گفت: بیست و هشتیمن جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ویژه خواهران از(۲۱ تا ۲۳ شهریور) به میزبانی استان زنجان در محل دانشگاه پردیس الزهراء در حال اجراست.

وی تعمیق و اشاعه فرهنگ قرآنی و آشنایی دانشجویان با سیره ائمه و عترت را از اهداف برپایی این دوره از مسابقات عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۳۲۸ نفر از دانشجویان خواهر از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سه بخش کتبی، شفاهی و ادبی و هنری برگزار می‌شود، یادآور شد: در بخش کتبی شرکت کنندگان در موضوعات ترجمه موضوعی قرآن کریم، آشنایی با مفاهیم قرآن، دیدگاه و سیره معصومین، قرآن‌شناسی و حدیث‌شناسی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اله وردی اضافه کرد: مسابقات شفاهی نیز در بخش‌های قرائت به شیوه ترتیل و تحقیق، حفظ جزء‌های ۵،۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گفته رئیس پردیس الزهراء استان زنجان بخش ادبی و هنری این دوره از مسابقات نیز در بخش‌های مقاله نویسی، نرم افزار، وبلاگ نویسی، شعر، فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکاسی و تذهیب برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: این مسابقات در هر رشته سه برگزیده خواهد داشت و منتخبین برای شرکت در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز