خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان:

رسانه‌ها، حقایق آموزش و پرورش را اطلاع‌رسانی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۷

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: اهالی رسانه و مطبوعات، حقایق و مشکلات موجود در آموزش و پرورش را اطلاع‌رسانی نمایند، اما سیاه‌نمایی نکنند.

ایلنا: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: اهالی رسانه و مطبوعات، حقایق و مشکلات موجود در آموزش و پرورش را اطلاع رسانی نمایند، اما سیاه نمایی نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محمد حسین سجاد» در نشست فصلی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در تالار فرهنگیان کاشان، با اشاره به وضعیت اعتبارات دولتی و نیازهای آموزش و پرورش افزود: رسانه‌ها و مطبوعات در چند ماهه اخیر به واقعیت‌های مدارس و نظام آموزشی کمتر توجه کرده‌اند.

وی با تجلیل از مشارکت و خدمات خیرین مدرسه ساز در پیشبرد اهداف نظام آموزشی تاکید کرد: باید عملکرد مجمع خیرین مدرسه‌ساز به گونه‌ای هماهنگ شود که به تعهدات و قول‌هایی که به خیرین عزیز داده شده است به شایستگی عمل شود.

وی تصریح کرد: از یاری و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز استقابل می‌کنیم و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان، با فروش زمین‌ها و املاک به تعهدات خود در قبال مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های خیرین مدرسه‌ساز عمل خواهد کرد.

سجاد اظهار داشت: اگر خیّرین مایل به واگذاری زمین و منزل مسکونی خود بودند ولی مکان آن مناسب ساخت مدرسه نبود، انتقال و واگذاری زمین را به نام مجمع نماید تا سریع‌تر به احسن تبدیل شود و در امر مدرسه سازی استفاده شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان در این نشست گفت: دولت باید نسبت به انجام تعهد خود در خصوص تکمیل پروژه‌هایی که توسط خیرین مدرسه ساز، اجرا شده است، جدی‌تر عمل کند.

«محمد کتابچی» افزود: پروژه‌هایی که توسط خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان کاشان، شروع به ساخت شده، به علت تامین نشدن اعتبارات سهم دولت به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

وی تصریح کرد: تاخیر دولت در انجام تعهدات و تامین اعتبار برای تکمیل مدارسی که توسط خیرین درحال ساخت است، باعثتحمیل هزینه‌های اضافه برای بهره برداری از آن‌ها می‌شود که به ضرر آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به مشارکت فعال نیکوکاران برای کمک در توسعه فضاهای آموزشی گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان، ۱۶ پروژه در حال ساخت دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها نیازمند انجام تعهد و تامین اعتبار سهم دولت است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان گفت: شهروندان نیکوکار، به نسبت بضاعت خود در امر مدرسه‌سازی مشارکت می‌کنند و شایسته است که دولت با انجام تعهد خود، این همکاری را بیش از گذشته ترویج کند.

کتابچی افزود: چنانچه دولت تعهد خود را برای تامین اعتبار شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی تامین کند، دو باب مدرسه‌ای که بیش از ۷۵ درصد پیشرفت عملیات داشته است، در محروم‌ترین نقاط این شهرستان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و سه هزار مترمربع به فضای آموزشی اضافه می‌شود.

نشست مشترک مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان به میزبانی مجمع خیرین مدرسه‌ساز کاشان با حضور محمدحسین سجاد، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان در تالار فرهنگیان کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز