خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز خواستار شد:

تسریع در تملک ایستگاه‌های مترو تبریز تا پایان مهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۲

به معاونت مالی و اداری شهرداری تبریز نیز مأموریت داده شده است در صورت نیاز مناطق به اعتبارات و بودجه‌های مورد نیاز در امر تملک ایستگاه ‌ها، ضمن پیش‌بینی و تأمین منابع مالی مورد نیاز، در این زمینه با مناطق شهرداری همکاری کند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز خواستار تسریع مناطق شهرداری در مراحل تملک و تحویل اراضی ایستگاه‌های خط یک مترو تبریز به قطارشهری تا پایان مهرماه امسال شد.
به گزارش ایلنا اکبری در نشست با معاونین، شهرداران مناطق و مدیران ارشد شهرداری تبریز با تأکید بر لزوم همکاری هرچه بیشتر شهرداری‌های مناطق و مرکز در تسریع مراحل تملک اراضی مشخص شده برای احداثایستگاه‌های خط یک مترو، تحقق این امر را زمینه‌ساز تحویل به موقع و منطبق با برنامه زمان‌بندی شده در روند اجرا و بهره‌برداری این پروژه بزرگ عمران شهری دانست و افزود: با توجه به بارگیری و حرکت واگن‌های مترو تبریز به سمت ایران و آغاز شمارش معکوس برای بهره‌برداری از فاز نخست خط اول قطارشهری، لازم است شهرداری‌های مناطق با تعیین تکلیف و نهایی کردن روند تملک ایستگاه‌ها و تحویل آن‌ها به سازمان قطارشهری تا پایان مهرماه امسال اقدام جدی و عملی کنند.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال گفت: در این راستا به معاونت مالی و اداری شهرداری تبریز نیز مأموریت داده شده است در صورت نیاز مناطق به اعتبارات و بودجه‌های مورد نیاز در امر تملک ایستگاه ‌ها، ضمن پیش‌بینی و تأمین منابع مالی مورد نیاز، در این زمینه با مناطق شهرداری همکاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز