خبرگزاری کار ایران

با همکاری شرکت کشت و صنعت فارابی؛

۲هزار نفر به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شادگان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۷

در حال حاضر در شهرستان شادگان ۳ باب کتابخانه عمومی فعال است.

ایلنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شادگان گفت: با همکاری شرکت کشت و صنعت فارابی ۲ هزار نفر از دانش آموزان کم‌بضاعت شهرستان و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به عضویت کتابخانه‌های عمومی در آمده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هاشم حمیداوی گفت: در راستای دستیابی هر چه بهتر به شاخص‌های مدنظر برنامه افق چشم انداز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به‌ویژه تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی با همکاری درخور تمجید و مساعدت مالی به ارزش واریزی مبلغ ده میلیون ریال به حساب انجمن توسط شرکت کشت و صنعت فارابی بابت پذیرش دوهزار نفر از دانش آموزان کم‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به عضویت کتابخانه‌های عمومی شهرستان شادگان در آمدند.
وی گفت: این طرح با همیاری قدرتی مدیرعامل این شرکت صنعتی کشاورزی که دارای شوق فرهنگی هستند، صورت پذیرفته است که در این اقدام یاری گرایانه حق عضویت این دو هزار نفر از دانش آموزان را پرداخت نموده و با این‌کار بسط کتاب و کتابخوانی، آموزش اندیشه صحیح، ایجاد امنیت فکری و در ‌‌نهایت تقویت پایه‌های فرهنگ ارزشمند اسلام با منابع موجود کتابخانه‌های شهرستان فراهم خواهد شد.
وی افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شادگان با وجود ۳۶ هزار نفر دانش آموز و حدود چهار هزار نفر دانشجو موجود دو دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی، از بهترین زمینه‌های ممکن و ظرفیت جذب این جمعیت سوادی و دانش آموختگان را دارا بوده که تلاش خواهد شد روزانه افراد بیشتری جذب این مراکز فرهنگی شوند.
حمیداوی در پایان گفت: در حال حاضر در شهرستان شادگان ۳ باب کتابخانه عمومی فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز