خبرگزاری کار ایران

۳۰ شهریور ماه و به همت بنیاد خیریه برکت؛

«دیوان تئاترال» به نفع بانوان سرپرست خانوار خوانش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۳

خیریه یاران برکت مهر آخرین بار نمایش‌نامه‌خوانی «شب سال نو» را به کارگردانی «محمد رحمانیان» برگزار کرد.

ایلنا: بنیاد خیریه یاران برکت مهر نمایشنامه‌خوانی‌های خیریه خود را در آخرین روزهای تابستان با نمایشنامه‌هایی از زنده‌یاد «محمود استادمحمد» و هم‌چنین «افروز فروزند» از سر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این خیریه روز شنبه(۳۰ شهریورماه) ساعت ۷ عصر نمایش‌نامه «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد را در فرهنگسرای اندیشه به نفع زنان سرپرست خانوار روخوانی می‌کند.

در این نمایش‌نامه‌خوانی به کارگردانی حمیدرضا نعیمی نقش خوانان سیاوش چراغی‌پور، فروغ قجابگلی، یعقوب صباحی، بهناز نازی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز بستان‌دوست، ‌بهار نوحیان، علیرضا شیردل، مجید تفرشی و مجید نوروزی هستند. «دیوان تئاترال» فضایی شبیه فضای «شهر قصه» دارد و داستان درباره شهری است که دچار قحطی آب شده و به خاطر آن مردم به جان هم افتادند.

در این شهر یک داش‌مشتی است که عاشق دختری به نام «سرور» می‌شود و مادر دختر هم برای او شرطی می‌گذارد. محمود استادمحمد، علاقهٔ خیلی زیادی به این نمایش‌نامه داشت. علاقه‌مندان برای تهیه بلیط این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایند:
http: / / evento. ir /! / divan

این بنیاد همچنین در روز یکشنبه(۳۱ شهریورماه) نیز ساعت ۷ عصر در فرهنگسرای اندیشه نمایشنامه «اتاق رویا‌ها» را حول محور حوادثجنگ با هنرنمایی ریما رامین‌فر، پانته‌آ پناهی‌ها، رضا بهجت و غزاله جزایری به نفع بانوان سرپرست خانواده روخوانی می‌کند. نویسنده و کارگردان این اثر افروز فروزند است.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیط این نمایشنامه‌خوانی نیز می‌توانند به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنند:
http: / / evento. ir /! / otagh
خیریه یاران برکت مهر آخرین بار نمایشنامه‌خوانی «شب سال نو» را به کارگردانی «محمد رحمانیان» و با هنرنمایی هنرمندانی چون علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، اشکان خطیبی، افشین هاشمی، علی سرابی، آزاده صمدی و… برگزار کرده بود که با استقبال بسیاری از هنردوستان مواجه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز