خبرگزاری کار ایران

سردارسجادیان:

۳۲۹ سارق با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فارس دستگیرشدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۹

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان فارس، ۷۸۸ فقره سرقت کشف، ۳۲۹ سارق، ۸۱ قاچاقچی کالا و یک هزار و ۵۸۴ نفر در رابطه با موادمخدر دستگیر شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی فارس گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان فارس، ۷۸۸ فقره سرقت کشف، ۳۲۹ سارق، ۸۱ قاچاقچی کالا و یک هزار و ۵۸۴ نفر در رابطه با موادمخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سرتیپ سیروس سجادیان در تشریح این خبر گفت: طی دو ماه گذشته با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۷۸۸ فقره سرقت شامل(۹۹ فقره سرقت به عنف، ۵۰ فقره سرقت منزل، ۲۱۱ خودرو مسروقه، ۴۲۸ فقره سرقت درون خودرو) کشف و در این رابطه ۳۲۹ سارق دستگیر شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد دستگیر شدگان ۵۹ نفر در رابطه با سرقت به عنف، ۳۵نفر سرقت منزل، ۱۵۴ نفر سرقت خودرو و ۸۱ نفر سرقت در رابطه با درون خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارش اضافه کرد: در این مدت دوهزار و ۱۸۰ قلم کالای قاچاق کشف و در این رابطه تعداد ۸۱ قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

سجادیان در ارتباط با کشفیات موادمخدر در اجرای این طرح گفت: طی دو ماه گذشته با اجرای این طرح ۱۰۲ کیلو و ۳۹۴ گرم انواع موادمخدر کشف که ۱۴ کیلو و ۹۱۸ گرم مواد از این مواد از خرده فروشان، ۷۲ کیلو و ۱۷۱ گرم در منقل خانه‌ها و ۱۵ کیلو و ۳۰۵ گرم از معتادان دستگیر شده کشف شده است.

وی از دستگیری یک هزار و ۵۸۴ نفر در رابطه با موادمخدر اعم از مصرف کننده و توزیع کننده مواد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تعداد ۲۵۲ نفر خرده فروش موادمخدر، ۹۰ نفر در منقل خانه و ۵۴ نفر معتاد دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس دستگیری ۱۶۱ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی طی ۷ عملیات جداگانه را از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء‌امنیت اجتماعی طی دو ماهه گذشته در این استان برشمرد.

سجادیان با اشاره به جمع آوری دو هزار و ۶۶۲ مانکن نامتعارف و پلمپ ۶۳ واحد متخلف که از این مانکن‌ها استفاده می‌کردند اضافه کرد: در این مدت از دو هزار و ۳۹۲ باب مغازه و واحد صنفی و ۷۳۸ باغ برگزاری مجالس نیز بازدید که تعداد ۴۳۳ واحد صنفی و ۴۴ باغ متخلف پلمپ شدند.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح ۳۴۴ دستگاه خودرو که اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کردند توقیف و ۱۵۱ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به توقیف ۵ هزار و ۷۱ موتورسیکلت متخلف و اعمال قانون در خصوص دو هزار و ۲۳۰ موتورسیکلت گفت: جمع آوری ۳ هزار و ۶۱۸ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در ۶۳ عملیات جداگانه از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء‌امنیت اجتماعی طی دو ماه گذشته بوده است.

سجادیان از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد و از شهروندان درخواست کرد با قرار دادن اطلاعات و اخبار خود در این خصوص از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جهت برقراری امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز