خبرگزاری کار ایران

چه کسی درباره حراست شورای شهر تصمیم‌ می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۹

هم‌اکنون همان حراست قبلی در شورای شهر تهران مطابق قانون تشکیل شده است که از ورزات مربوطه حکم گرفته است و با من نیز هماهنگ هستند.

ایلنا: ‌ این روزها درباره حراست شورای شهر تهران مطالب متعددی نقل می‌شود. اینکه به یک‌باره اتاق‌های متعددی به حراست تعلق می‌گیرد، یکی از اعضا می‌گوید؛ رئیس جدید از این موضوع و چندچون آن اطلاع ندارد و رئیس قدیم می‌گوید: تشکیل حراست در دور جدید با هماهنگی من بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تشکیل ناگهانی حراست در شورای شهر تهران آن هم در فضایی که برای اعضای جدید اتاقی وجود ندارد، کمی شبهه برانگیز است که چرا در این شرایط این اتفاق رخ داده است؟

یکی از کارمندان شورای شهر تهران با تایید این مطلب می‌گوید: ‌ چهار اتاق به حراست تعلق دارد و تمامی نامه‌ها و بسته‌هایی که به شورا آورده می‌شود از کانال حراست به صاحبان آن ارائه می‌شود.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای تهران درباره صحت و سقم این مطلب تنها لبخند می‌زند و می‌گوید: هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ام اما شورای شهر تهران نیازمند ساختار جدیدی است که باید این ساختار به تایید شورای شهر تهران برسد. این ساختار باید در بخش نظارت، پژوهش، افزایش تعداد اعضای باشد. این موضوع در هیات رئیسه شورای شهر مطرح خواهد شد تا برای آن فکری شود البته ساختار توسط مشاوران با کار مطالعاتی انجام خواهد شد.

اما مهدی چمران رئیس دور سوم شورای شهر تهران درباره فعالیت این حراست، می‌گوید: حراست شورای شهر تهران در دور سوم تشکیل شد و تنها یک اتاق داشت که در طبقه اول در کنار اتاق آقای کاشانی بود. البته قرار شد نیروهای حراست تکمیل شود و به آنها مکان جدیدی بدهیم که تاکنون صورت نگرفته است هم‌اکنون نیز همان حراست قبلی در شورا مطابق قانون تشکیل شده است که از ورزات مربوطه حکم گرفته است و با من نیز هماهنگ هستند.

وی‌ می‌افزاید: ‌ چهار اتاق صحت ندارد من یک اتاق بیشتر ندیدم که یک اتاق کوچک در یکی از طبقات است.

این در حالیست که محمدمهدی تندگویان یکی از اعضای شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه موضوع حراست اصالتا چیز بدی نیست، می‌گوید: در چند جلسه غیررسمی اشخاصی آمدند و داد و بیداد کردند. حراست فیزیکی در شورا اتفاق بدی نیست.

وی می‌افزاید: این موضوع را با آقای مسجدجامعی مطرح کردیم که وی به عنوان رئیس شورای شهر تهران از روند تشکیل این حراست مطلع نبودند و خودشان گفتند بررسی و ساماندهی می‌کنند. اما گویا در شورای دور سوم در جلسات پایانی به دلیل جریاناتی درخواست کردند محیط حراستی تشکیل شود که البته در دور چهارم باید با این حراست به تایید آقای مسحدجامعی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز