خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

خدمت در حوزه‌های علمیه آثار و برکات معنوی فراوانی به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۷

با قاطعیت می‌توان گفت که خدمت در حوزه‌های علمیه آثار و برکات معنوی فراوانی به همراه دارد که شاید این اثرات در بخش‌های دیگر وجود نداشته باشد.

ایلنا: ذاکر اصفهانی گفت: خدمت در حوزه‌های علمیه آثار و برکات معنوی فراوانی به همراه دارد، لذا توجه به حوزه‌های علمیه از ضروریات است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در جلسه‌ای با حضور استاندار اصفهان، معاونین سیاسی، امنیتی، اجتماعی و برنامه ریزی و اشتغال استانداری و مدیران و مسئولین حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، مسائل و مشکلات این حوزه مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

استاندار اصفهان در این جلسه که با محوریت توسعه کمی و کیفی حوزه علمیه خواهران برگزار شد، فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص را برشمرد.

وی ضمن اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به مساجد، مصلی‌ها، حوزه‌های علمیه و بقاع متبرکه در طول ۴ سال تصدی مدیریت استان اصفهان در دولت دهم، انجام این امور و پرداختن به آن را از ضروریات دانست.

ذاکر اصفهانی تأکید کرد: با قاطعیت می‌توان گفت که خدمت در حوزه‌های علمیه آثار و برکات معنوی فراوانی به همراه دارد که شاید این اثرات در بخش‌های دیگر وجود نداشته باشد.

وی از توجه جدی مدیریت استان در خصوص پرداختن به مسائل و مشکلات حوزه‌های علمیه به‌ویژه بخش خواهران سخن گفت و تصریح کرد: در این بخش لازم است رسیدگی مضاعف وجود داشته باشد.

استاندار اصفهان در ادامه در خصوص نحوه تخصیص اعتبارات فرهنگی به بخش‌های مختلف سخن گفت و ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های علمیه خواهران، بر تلاش بیشتر جهت ارتقا کمی و کیفی این حوزه‌ها تأکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز