خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای زنجان اعلام کرد:

شناسائی ۴۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سه ماهه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۲

مدیر امور آب و فاضلاب شهری زنجان گفت: با تلاش و همت اکیپ عملیاتی واحد مطالبات امور آبفای زنجان در ظرف سه ماهه گذشته در حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب غیر مجاز در اندازه‌های مختلف شناسائی شد.

ایلنا: مدیر امور آبفای زنجان گفت: افت فشار و هدر رفت آب استهلاک زودرس تاسیسات آبرسانی و بالا رفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب از دیگر عواقب استفاده از انشعابات غیر مجاز است که در صورت مشاهده به‌صورت قانونی با آن برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج رستمی، مدیر امور آبفای زنجان، امروز با اعلام این خبر افزود: انشعابات غیر مجاز بخشی از هدر رفت آب را شامل می‌شوند که نیاز به ساماندهی دارند و در راستای بهینه سازی مصرف آب در سه ماهه گذشته در نقاط مختلف شهر در حدود ۳۲۰ فقره آن با عقد قرارداد فروش و واگذاری انشعاب به مجاز تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انشعابات غیر مجاز هزینه‌های جاری شرکت را افزایش داده و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکل مواجه می‌سازد اظهار کرد: افت فشار و هدر رفت آب استهلاک زودرس تاسیسات آبرسانی و بالا رفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب از دیگر عواقب استفاده از انشعابات غیر مجاز است که در صورت مشاهده بصورت قانونی با آن برخورد می‌شود.

رستمی همچنین افزود: در طی سه ماهه گذشته واحد مطالبات نسبت به صدور ابلاغ تعداد ۱۷۸۸ مورد اخطار بدهی آب بهاء و فاضلاب بهاء اقدام نموده است.

مدیر امور آبفای زنجان به بالا بودن مطالبات این شرکت اشاره کرد و تصریح نمود: واحد مطالبات این امور توانسته است در این مدت مبلغی با لغ بر ۴ میلیارد ریال از بابت آب بهاء و مبلغی در حدود ۵۵۰ میلیون ریال از بابت فاضلاب بهاء دریافت نماید.

وی به پیامدهای متعدد و مشکلاتی که اینگونه انشعابات هم برای شرکت و هم برای مشترکین بوجود می‌آورد اشاره کرد و متذکر شد: در همین خصوص شرکت مبلغی بالغ بر ۱۴۳ میلیون ریال از بابت جرایم از مشترکین وصول کرده است.

مدیر امور آبفای زنجان در پایان گفت: از کلیه مشترکین درخواست می‌کنیم جهت توزیع عادلانه آب و برخورداری همه مشترکین از آب ما را یاری دهند و با استفاده قانونی از آب شرب بهداشتی امکان خدمات رسانی بهتر را برای شهروندان فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز