خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

بخش تعاون نیازمند اصلاح نگاه عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۲۱

شهرستان دهگلان به دلیل وجود پتانسیل‌های طبیعی و نیروهای انسانی مستعد، زمینه مناسبی برای ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال در قالب تشکیل تعاونی‌ها دارد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، نگاه عمومی به بخش تعاون را نیازمند اصلاح دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی باغبانیان در سومین جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دهگلان، با اشاره به سه نوع اقتصاد مبتنی بر تعاونی، دولتی و خصوصی گفت: متأسفانه در برخی موارد نگاه عمومی به بخش تعاون با واقعیت سازگار نبوده و نیاز به اصلاح دارد.
وی تصریح کرد: شهرستان دهگلان به دلیل وجود پتانسیل‌های طبیعی و نیروهای انسانی مستعد، زمینه مناسبی برای ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال در قالب تشکیل تعاونی‌ها دارد و این زمینه‌ها باید مورد توجه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قرار گیرد.
رضائی، فرماندار دهگلان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اهمیت حفظ اشتغال موجود و ایجاد بسترهای اشتغال و سرمایه گذاری گفت: اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دهگلان بایستی برنامه های مربوط به اشتغال شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهند.
همچنین، روشنی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهگلان در این نشست، گزارشی از برنامه تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری و عملکرد اشتغال ادارات در سامانه رصد را ارائه و خواستار تلاش و جدیت مدیران در این زمینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز