خبرگزاری کار ایران

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا:

راستگو به تشکیلات حزبی‌اش جفا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۰

خانم راستگو باید از مردمی که به او رای دادند، عذرخواهی وطلب بخشش كند/راستگو با این رفتارش اثبات کرد با الفبای فعالیت سیاسی آشنا نیست وضمن اینکه به اصلاح طلبان عضو شورا توهین کرده‌اند آنها رادرمحاسبات خویش به اشتباه انداخت وچنین عملی هیچ گاه قابل دفاع وجبران نیست.

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:راستگو با این رفتار اثبات کرد كه با الفبای فعالیت سیاسی آشنا نیست وضمن اینکه به اصلاح طلبان عضو شورا شهر توهین کرد، آنها را در محاسبات خویش به اشتباه انداخت و چنین عملی هیچگاه قابل دفاع و جبران نیست.

اسماعیل شاه محمدی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واكنش به اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی كار گفت: خانم راستگو به تشکیلات حزبی‌اش جفا کرد و در راستای عملكرد تشكیلاتی بهترین تصمیمی كه حزب می‌توانست بگیرد اخراج ایشان بود.

وی اخراج راستگو را اقدامی بسیار مناسب خواند و ادامه داد: راستگو احساسات طرفداران اصلاحات و كسانی كه تحت عنوان لیست اصلاح‌طلبان به وی رای داده بودند را جریحه دار کرد و بسیاری ازدوستان و هواداران جریان اصلاحات در کشور از بابت این حرکت زشت و غیراخلاقی ضربه خوردند.

دبیرحزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری گفت: واقعا نمی‌دانیم كه خانم راستگو به چه قیمتی مرتکب این خطای بزرگ سیاسی شدند؟ و باید در آینده پاسخگوی دلایل اشتباه خود باشند.

وی متذکرشد: با توجه به ادعای راستگو مبنی بر این كه نماینده مردم هستند باید دید كه اگر ایشان بصورت مستقل کاندیدای شورای شهر می شدند و در لیست اصلاح طلبان نبودند می‌توانستند به شورای شهر راه پیدا كنند.

وی در ادامه گفت: انتخابات شورای شهرتهران همیشه لیستی بوده و مردم به جریانات رای می‌دهند و ایشان باتوجه به اینکه درلیست اصلاح طلبان بود رای  آورد و حضور در شورا را باید مدیون حمایت اصلاح طلبان بداند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: خانم راستگو باید از مردمی که به او  رای دادند، عذرخواهی وطلب بخشش كند.

اسماعیل شاه محمدی یاد آورشد: ایشان اگر در ابتدای رایزنی ها اعلام می‌کرد،رای من قالیباف است این تصمیم قدری منطقی بود.

وی درپایان افزود:خانم راستگو با این رفتارش اثبات کرد با الفبای فعالیت سیاسی  آشنا نیست وضمن اینکه به اصلاح طلبان عضو شورا توهین کرده‌اند آنها رادرمحاسبات خویش به اشتباه انداخت وچنین عملی هیچ گاه قابل دفاع وجبران نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز