خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اسناد ملی شمال‌غرب کشور:

نمایشگاه عکس علمای معاصر پشتوانه فکری و معنوی جامعه را تضمین می‌کند

کد خبر : ۱۰۳۵۷۳

برای رونق این فضایل و معنویات امروز باید زندگی، رفتار و سلوک علما الگو قرار گرفته و لحظه لحظه زندگی این بزرگواران به عنوان سرمشق به علاقمندان نشان داده شود.

ایلنا: رئیس مرکز اسناد ملی شمال‌غرب کشور اظهار داشت: نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه روایت فرزانگی پشتوانه فکری و معنوی جامعه را تضمین می‌کند.
به گزارش ایلنا، عزیز جوانپور در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس علما و اندیشمندان معاصر جهان اسلام تحت عنوان «روایت فرزانگی» در تبریز، افزود: این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به ویژه نسل جوان پیشینه ذهنی ایجاد می‌کند که مفاخر دینی برجسته‌ای داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با ارائه تصاویر مستند از علما نشان می‌دهد که عظمت و عزتی که نصیب ایران اسلامی شده در سایه تلاش عالمان وارسته و فرهیخته‌ای بوده که توانسته‌اند معنویت و ارزش‌های عالی را در جامعه ریشه‌دار کنند.
جوانپور با تاکید بر اینکه وجود چنین علمای برجسته‌ای توانسته فضایل اخلاقی و معنویات را در جامعه نهادینه کند، خاطرنشان کرد: این علما و امثال چنین اندیشمندان اسلامی هویت فرهنگی ما در گذشته هستند که باید منش آن‌ها چراغ راه آینده و نسل کنونی قرار گیرد.
رئیس مرکز اسناد ملی شمالغرب کشور یادآور شد: برای رونق این فضایل و معنویات امروز باید زندگی، رفتار و سلوک علما الگو قرار گرفته و لحظه لحظه زندگی این بزرگواران به عنوان سرمشق به علاقمندان نشان داده شود.
جوانپور ضمن قدردانی از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در برگزاری این نمایشگاه در تبریز، اظهار امیدواری کرد: برگزاری چنین فضاهای نمایشگاهی در کشور فرصت مناسبی برای بهره‌مندی عموم مردم به ویژه نسل جوان از برکات علما و اندیشمندان خواهد بود.
یادآور می‌شود، نمایشگاه عکس علمای معاصر جهان اسلام (روایت فرزانگی) از تاریخ ۱۲ الی ۱۹ شهریور ماه و از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۱ در خیابان فارابی شمالی (چایکنار)، نرسیده به پل شهید بهشتی، کوچه پروین اعتصامی خانه پروین اعتصامی آماده بازدید علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز