خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام در كهگیلویه و بویراحمد:

مدارس چرام در كهگیلویه و بویراحمد آماده بازگشایی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۵۱

در دو بخش مركزی و بخش سرفاریاب شهرستان چرام 160 آموزشگاه، شش هزار دانش آموز و 800 همكار فرهنگی خود را برای آغاز سال تحصیلی جاری آماده كرده و می‌كنند.

ایلنا: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام در کهگیلویه و بویراحمد از اندیشیده شدن تمامی تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه سال تحصیلی جاری در این شهرستان خبرداد.

«محمدقلی جمالی» به خبرنگار ایلنا در چرام گفت: در دو بخش مرکزی و بخش سرفاریاب شهرستان چرام ۱۶۰ آموزشگاه، شش هزار دانش آموز و ۸۰۰ همکار فرهنگی خود را برای آغاز سال تحصیلی جاری آماده کرده و می‌کنند.

وی با بیان اینکه زنگ تحصیلی جاری برای اولین بار در ۳۱ شهریورماه ۹۲ همرمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تمامی مدارس شهرستان چرام با حضور مسوولان محلی و خانواده‌های معظم شهداء نواخته می‌شود، اظهارداشت: سازماندهی، ابلاغ‌ها و نشست‌های توجیهی در این ارتباط نیز اندیشیده شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام افزود: دوره ضمن خدمت فرهنگیان پایه سوم ابتدایی به اتمام رسیده و ضمن خدمت ورودی اول متوسطه اول (اول راهنمایی) در حال انجام است.

شهرستان چرام یکی از شهرستان‌های گرمسیبری کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان ۱۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز