خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر بهشهر:

شهردار جدید بهشهر تا پایان شهریور معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۲

شهردار جدید بهشهر از بین گزینه های پیشنهادی تا پایان شهریور ماه انتخاب و معرفی می‌شود.

ایلنا: رییس شورای شهر بهشهر گفت: شهردار جدید بهشهر از بین گزینه‌های پیشنهادی تا پایان شهریور ماه انتخاب و معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا از بهشهر، علی محمد عارفی اظهار داشت: برای انتخاب یک شهردار خوب باید به یک شاخص‌هایی تعیین شده قانون و همچنین معیارهای مورد نظر اعضای شورای شهر توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مرزبندی سیاسی در شورای شهر بهشهر وجود ندارد، گفت: شهردار بهشهر بدون جهت‌گیری سیاسی انتخاب می‌شود.

رییس شورای شهر بهشهر افزود: شهرداری نخستین نهاد مردمی‌است که خدمات ارائه می‌دهد بنابراین ابتدا باید احساس امنیت در این نهاد ایجاد شود تا حس و آرامش روانی را به شهروندان عرضه کنیم.

عارفی ادامه داد: با انتخاب شهردار کارآمدی و تعامل بین اعضای شورای اسلامی را نشان می‌دهیم و باید شورا را به سمتی هدایت کنیم که شهرداری کارآمد انتخاب کند.

وی افزود: شهردار جدید و انتخابی باید کاملا به فضای شهری بهشهر آشنایی داشته باشد تا بتواند با در نظر گرفتن شاخص‌های ملی و محلی برایآبادانی فضای شهری اقدام کند.

رییس شورای شهر بهشهر بیان کرد: تا پایان شهریور ماه و بعد از اتمام جلسات و کمیسیون‌های مربوطه، اعضای شورای شهر با جدیت و نکته بینی سعی می‌کنند که فردی اصلح و شایسته را برای این سمت انتخاب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز