خبرگزاری کار ایران

با نواختن زنگ دفاع مقدس؛

دانش‌آموزان آملی به استقبال آموختن می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۹

دانش‌آموزان آملی همزمان با بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس با نواختن زنگ دفاع مقدس به استقبال آموختن می‌روند.

ایلنا: مدیر آموزش‌وپرورش آمل گفت: دانش‌آموزان آملی همزمان با بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس با نواختن زنگ دفاع مقدس به استقبال آموختن می‌روند.

به گزارش ایلنا از آمل،حمید محمد نسب ظهر امروز با حضور در کمیته هماهنگی دفاع مقدس با تاکید براینکه آموزش و پرورش حضور چشم‌گیر و موثری در سال‌های دفاع مقدس داشته است، اظهارد اشت: امروزه با توجه به فاصله زمانی با سال‌های دفاع مقدس، وظیفه تبلیغی معلمان، در تبیین اهداف دفاع مقدس بیشتر و سنگین‌تر شده است.

وی با بیان اینکه نسل دهه چهارم انقلاب اسلامی نسلی پیشرفته و پیشرو است و این از برکات انقلاب اسلامی است، افزود: نوجوانان و جوانان عزیز که مدیران ارشد آینده جامعه خواهند بود، امروز تحت تعلیم و تربیت آموزش و پرورش هستند و این جایگاه خطیر آموزش و پرورش را می‌رساند.

محمدنسب با اعلام اینکه شبیخون فرهنگی غرب، با آموزش درست، دقیق و علمی تعلیمات قرآنی و اسلامی به شکست سنگین غرب منتهی می‌شود، اذعان داشت: دفاع مقدس نماد ایثار و از خود گذشتگی و تاسی از فرهنگ عاشورا و کربلاست.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید برالتزام به ذکر یاد و نام شهدا در تمامی محافل، ابراز داشت: نام‌گذاری کلاس به نام شهدا و قرائت وصیت‌نامه شهدا در مراسم آغازین بهترین و موثرترین اثر فرهنگی و تربیتی را خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه زنگ آغاز سال تحصیلی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس هماهنگ در تمامی مدارس کشور نواخته می‌شود، بیان داشت: دانش‌آموزان با برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری سنگر سازی، حضور در مزار شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا این ایام را گرامی می‌دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز