خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران:

دیون پیمانکاران شرکت آبفار مازندران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۴

با تلاش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران 12 میلیارد تومان از دیون این شرکت تا پایان سال 91 به پیمانکاران پرداخت شد.

ایلنا: با تلاش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران ۱۲ میلیارد تومان از دیون این شرکت تا پایان سال ۹۱ به پیمانکاران پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از ساری؛ مهندس برزگر در گفتگویی ضمن قدردانی از تلاش پیمانکاران پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی استان که علیرغم کمبود منابع اعتباری و با سرمایه‌های شخصی، بسیاری از پروژه‌ها را تا کنون پیش بردند، اظهار داشت: بالاخره با تلاش و رایزنی‌های فراوان توانستیم دیون پیمانکاران این شرکت تا پایان سال ۹۱ را پرداخت کنیم که این مهم انگیزه‌ای برای آنان در اجرای پروژه‌های بعدی خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه سال گذشته فقط ۳۴ درصد از کل اعتبارات مصوب طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شرکت تخصیص و جذب شده است لذا کمبود اعتبارات باعث شد بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام باشند که البته امیدواریم در سال مالی ۹۲ با تخصیص اعتبارات به موقع بتوانیم طبق برنامه پنجم توسعه پروژه‌های نیمه کاره را به پایان برسانیم و شاخص بهره‌مندی آب روستایی را ارتقا دهیم.

در پایان مهندس برزگر از همکاری مساعد وزیران نیرو و اقتصاد دولت دهم و همکاران سازمان خصوصی سازی و دیگر همکارانی که در به ثمر نشستن این تلاش‌ها و پرداخت دیون پیمانکاران تلاش کردند قدردانی کرد.

گفتنی است پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران نیز که مطالبات معوقه خود را دریافت کردند از زحمات مدیر عامل و معاونین شرکت تقدیر و تشکر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز