خبرگزاری کار ایران

بتوانم در خدمت تیم ملی امید هستم؛

خوراکچی: قطار فوتسال ایران را باید به حرکت درآوریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۲

درست است که فوتسال ایران به لحاظ سخت‌افزاری کمبود دارد اما به لحاظ نیروی انسانی پتانسیل بسیار بالایی داریم و کارخانه بازیکن‌سازی داریم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: حضورم در تیم ملی امید ایران بستگی به جلسه ام با سرمربی محترم تیم ملی دارد.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد حضورم در تیم ملی امید فوتسال ایران با افتخاری جلسه داشتم. وی برنامه‌ای برای سال آینده تیم ملی امید دارد و حضورم در تیم ملی امید بستگی به جلسه‌ای دارد که با خسوس خواهم داشت. اگر ببینیم می‌توانیم به تیم ملی امید کمک کنیم، در خدمت کشورم هستم و در غیر این صورت به عنوان یک عضو کوچک فوتسال هر خدمتی که از دستم بربیاید، انجام می‌دهم.

وی افزود: درست است که فوتسال ایران به لحاظ سخت‌افزاری کمبود دارد اما به لحاظ نیروی انسانی پتانسیل بسیار بالایی داریم و کارخانه بازیکن‌سازی داریم. این بازیکنان را باید پرورش داده و از آنها محافظت و نگهداری کنیم که این مسأله یک وظیفه است و باید به این جوان‌ها خدمت کنیم.

خوراکچی در پایان گفت: باید در فوتسال ایران یک همدلی حاکم شود و همه دست به دست هم بدهیم تا به خوبی فوتسال ایران را جلو بریم و کمیته فوتسال به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و به اعتقاد من کمیته فوتسال تا به نایب رئیس فدراسیون نرسد، کار سخت است. همه باید کمک کنند کمیته فوتسال بتواند این قطار فوتسال را به حرکت در بیاورد. مهمترین مشکل فوتسال ما در حال حاضر پخش زنده تلویزیونی است و تا پخش زنده نباشد نمی‌توانیم اسپانسر بگیریم و مشکلات مالی‌مان را حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز