خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده اعلام کرد

آمادگی نیروی هوایی ارتش برای آموزش خلبانان کشورهای منطقه

کد خبر : ۱۰۳۳۶۰

هیچگونه کمبودی در امر آموزش خلبان در داخل کشور نداریم/تمام زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش خلبانی به دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه هیچگونه کمبودی در امر آموزش خلبان در داخل کشور نداریم، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش خلبانی به دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به روند رو به رشد خودکفایی در این نیرو گفت: آموزش، محوری و اصولی‌ترین مبحث هر سازمان است که در نیروی تخصصی و تجهیزات محوری مانند نیروی هوایی ارتش از جایگاه بسیار بالایی نیز برخوردار است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش امکانات و تجهیزات پیچیده‌ای در اختیار دارد و نیروی انسانی که با این گونه تجهیزات کار می‌کند، باید نیرویی ماهر، متعهد و با دانش و آگاهی بالایی باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی، تمامی مراحل آموزش خلبانی در داخل کشور انجام می‌شود، ادامه داد: دانشکده خلبانی نهاجا کاملا نهادینه شده و زیرساخت‌های لازم برای آموزش خلبانی دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد ولی تصمیم برای پذیرش و یا عدم پذیرش خلبانان دیگر کشورها به عهده ستادهای بالاتر است.

وی خاطر نشان کرد: هر روز با توجه به نیازی که احساس می‌شود تلاش داشته‌ایم وضعیت آموزه‌هایمان را غنی‌تر کنیم و با استفاده از تجربه‌های دیگر کشورها بیشتر به سمت استاندارد بین‌المللی در این زمینه حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز