خبرگزاری کار ایران

دوستی‌مهر:

بهترین‌ها را به جام‌جهانی امارات خواهیم برد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۴۳

بازی تیم‌های ملی زیر 17 سال و بزرگسالان صنعت ساری امروز ساعت 17:30 در زمین راه آهن اکباتان انجام خواهد شد.

مربیان تیم ملی پس از پایان تمرینات نوبت صبح تیم ملی نوجوانان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت‌وگو کردند.

 

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر در این باره گفت: چیزی به جام جهانی نمانده و در امارات داشته هایمان را که کاشته ایم، درو خواهیم کرد. آخرین مراحل آمادگی را طی می کنیم و در حال حاضر بازیکنانی که در اختیار داریم، بهترین بازیکنان رده سنی زیر 17 سال در سراسر کشور  هستند و امیدواریم در اردوی آلمان و 6 بازی که با حریفان اروپایی خواهیم داشت، تیم خوبی را به جام جهانی امارات ببریم.
 
دوستی‌مهر در پایان با اشاره به نقش ویژه رسانه ها گفت: ابتدا بگذارید از کمیته های روابط عمومی و روابط بین الملل فدراسیون به خاطر هماهنگی ها در جهت درج مصاحبه ام در سایت فیفا تشکر کنم و علاوه بر اینها می خواهم بگویم، رسانه ها در این یک ماه تا جام جهانی نقش مهمی در حمایت از تیم ملی نوجوانان دارند و مطمئنا دلگرمی ها و انتقادات دلسوزانه آنها به ما کمک خواهد کرد تا در راه خود درست قدم بر داریم.
 
مهدی غفاری مربی تیم ملی درباره وضعیت تیم ملی گفت: نسبت به جام جهانی نیجریه، بازیهای دوستانه کمتری داشتیم و امیدواریم در اردوی آلمان به نهایت آمادگی برسیم و با بازیهای دوستانه مقابل حریفان اروپایی، دیدار مقابل اتریش را مدلسازی کنیم.
 
وی درباره تیم های هم گروه ایران در جام جهانی گفت: مطمئنا همه تیم ها قدرتمند هستند که به جام جهانی رسیده اند اما در جام جهانی نوجوانان، نام های بزرگ تضمین کننده صعود و یا قهرمانی از جام جهانی نیست. در هر صورت ما درجام جهانی گذشته مقابل تیم های هلند و زامبیا پیروز شدیم و در این جام جهانی هم می توانیم مقابل تیم های بزرگ مانند آرژانتین شگفتی ساز شویم.
 
نادر عزت الهی-مربیان تیم نوجوانان درباره آنالیز حریفان تیم گفت: از طریق سرپرست و مدیر رسانه تیم ملی و جستجو هایی که در سایت ها داشتیم، فیلم های بازی  تیم های زیر 17 سال آرژانتین، اتریش و کانادا در سالهای 2012 و 2013 و همین تیم ها در رده زیر 16 سال مربوط به سالهای 2011 و 2012 را به دست آورده ایم که با دیدن آنها کار آنالیز را شروع کرده ایم. قرار است  فیلم سه بازی آخر تیم های همگروهمان را دریافت کنیم تا کار آنالیز را بهتر انجام دهیم.
وی در پایان گفت: فوتبال آمریکای شمالی بسیار شبیه فوتبال اروپا است و اردوی آلمان کمک می کند تا در مقابل اتریش و کانادا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
 
مهدی حیدری- مربی دروازه‌بانان تیم ملی نوجوانان درباره آخرین وضعیت دروازه بانان گفت: سعی کرده ایم تا دروازه بانان خوبی را بر اساس معیار های بین المللی  و استاندارد در رده سنی 17 سال انتخاب کنیم و در این راه تنها به سه دروازه بان اکتفا نکرده ایم و در مقاطع مختلف 6 تا 8 دروازه بان را به تیم ملی دعوت کرده ایم و در اردوهای نهایی دروازه بانان تیم ملی مشخص خواهند شد. قرار است تا 3 دروازه بان را به آلمان ببریم تا در 6 بازی دوستانه ای که تدارک دیده شده، همه آنها آزمایش خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: مطمئنا در جام جهانی نوجوانان بهترین دروازه بان ایران داخل دروازه خواهد ایستاد که البته هر دو گلر ذخیره در سطح دروازه بان اصلی تیم ملی قرار دارند.
 
بازی تیم‌های ملی زیر 17 سال و بزرگسالان صنعت ساری امروز ساعت 17:30 در زمین راه آهن اکباتان انجام خواهد شد.
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز