خبرگزاری کار ایران

حجتی:

امروزه نگاه به ورزش از سرگرمی فراتر رفته است

کد خبر : ۱۰۳۳۱۱

تاثیری که حضور یک بانوی محجبه ورزشکار ایرانی در اذهان مردم دنیا می گذارد، ارزش و اهمیت بسیاری دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاهی که امروزه به ورزش می‌شود، از سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت فراتر رفته است.

به گزارش ایلنا، صاحب حجتی در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: هم اینک ورزش نقش به سزایی در تحولات ملی و بین المللی دارد از این رو، جهانیان به ورزش نگاه ویژه‌ای دارند.

وی درخشش ورزشکاران در رقابت‌های جهانی یا المپیک را موجب خرسندی همه اقشار جامعه خواند و ادامه داد: تاثیری که حضور یک بانوی محجبه ورزشکار ایرانی در اذهان مردم دنیا می گذارد، ارزش و اهمیت بسیاری دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که ورزش کشور روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

وی افشین مولایی که به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شده را مدیری باسابقه و کاربلد دانست که فعالیت های گسترده ای در چند استان داشته است.

در این مراسم از خدمات ۲۲ ماهه محمد بابایی قدردانی و افشین ملایی به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان معرفی شد.

مولایی سابقه معاونت ورزش در ادارات کل استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز