خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاق هروئین در ایلام

کد خبر : ۱۰۳۲۹۷

فرمانده انتظامی استان ایلام از متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر به غرب کشور و کشف 15 کیلو و 600 گرمی محموله هروئین با همکاری پلیس لرستان خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان ایلام از متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر به غرب کشور و کشف ۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرمی محموله هروئین با همکاری پلیس لرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا سردار «علی دولتی» در تشریح این خبر گفت: در این عملیات موفق چهار نفر از اعضاء اصلی تهیه و توزیع هروئین استان‌های غرب کشور دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال اطلاع پلیس از فعالیت این گروه تیم مشترکی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام و لرستان با هماهنگی‌های صورت گرفته تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص نحوه فعالیت آن‌ها آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و شناسایی عوامل اصلی این باند مشخص شد که قاچاقچیان مقادیری هروئین را از استان‌های شرقی و جنوبی کشور برای توزیع در استان‌های ایلام و لرستان بارگیری کرده‌اند.

این فرمانده انتظامی ادامه داد: متهمان که به صورت گروهی اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند این محموله را در داخل یک‌دستگاه خودرو سوناتا جاسازی و قصد داشتند به همدستان خود در استان‌های ایلام و لرستان برسانند.

وی با اشاره به عملیات شناسایی موفق پلیس در این زمینه گفت: تنگه رازان آخرین مقصد اعضاءاین باند بود که پلیس با طراحی یک عملیات ویژه در انتظار آن‌ها بود.

سردار «دولتی» گفت: در عملیات دستگیری این افراد ۴ نفر از اعضاء اصلی این باند به همراه دو دستگاه خودرو دستگیر و کشف شد.

وی در پایان با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در پنج ماهه ابتدای سال جاری گفت: با اجرای طرح‌های ویژه و کنترل گلوگاه‌های استان عرصه را بر فعالیت باندهای قاچاق مواد مخدر تنگ کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز