خبرگزاری کار ایران

زائران حج تمتع ۹۲ حساب‌های بانکی خود را چک کنند/ ۹۰۰ هزار تومان واریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۸۰

در حال حاضر این پول باید وارد حساب همه زائران اعزامی در سال جاری شده باشد، اما در صورتی که این پول وارد حساب آن‌ها نشده باشد، با مدیر کاروان‌ خود تماس بگیرند، چرا که ممکن است مشکل بانکی مانع ورود این پول به حساب برخی از افراد شده باشد.

ایلنا: معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از واریز ۹۰۰ هزار تومان وجه نقد به حساب زائران حج تمتع سال ۹۲ خبر داد و گفت: این پول ساعت ۲۴ شب گذشته به حساب همه زائران واریز شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا رضایی، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: از ساعت ۲۴ شب گذشته ۱۷ شهریور ماه و پس از مصاحبه مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت، ۹۰۰ هزار تومان از وجوه دریافتی از زائران حج تمتع سال جاری به حساب آن‌ها بازگردانده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پول باید وارد حساب همه زائران اعزامی در سال جاری شده باشد، اما در صورتی که این پول وارد حساب آن‌ها نشده باشد، با مدیر کاروان‌ خود تماس بگیرند، چرا که ممکن است مشکل بانکی مانع ورود این پول به حساب برخی از افراد شده باشد.

لازم به ذکر است، بالا رفتن ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی هزینه حج تمتع سال جاری، موجب اعتراض بسیاری از مردم شد به نحوی که بسیاری از افرادی که سال‌ها در نوبت بوده و اولویت آن‌ها اعلام شده بود به دلیل این افزایش ناگهانی نتوانستند در سال جاری عازم سفر حج شوند، این مسئله مورد اعتراض مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت و ایشان از مسئولان حج خواستند که مسئله قیمت حج تمتع ۹۲ را مورد بررسی قرار دهند.

بر همین اساس و پس از تشکیل کمیته‌ای مشترک متشکل از اعضای سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و برخی از مسئولان و صاحب‌نظاران این حوزه و پیگیری‌های مستمر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، بنا بر اعلام مسئولان از محل صرفه‌جویی‌های صورت گرفته مقرر شد ۹۰۰ هزار تومان از سوی سازمان حج و زیارت به مردم بازگردانده شود.

یاد آور می‌شود، قرار است امروز سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با مسئولان بانک ملی دیدار داشته باشد و پس از بررسی سود سپرده‌های زائران چیزی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان وجه از سوی بانک ملی به زائران بازپس داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز