خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با ایلنا خبر داد:

افت بهای طلا در بازار داخل

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۴

طی هفته گذشته و با شنیده شدن زمزمه‌های درگیری در سوریه نرخ انس جهانی افزایش یافت و به دنبال آن قیمت طلا در بازار داخل نیز صعودی شد اما خوشبختانه طی روزهای گذشته مجددا قیمت‌ها روندی نزولی به خود گرفت.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از بازگشت آرامش به بازار و افت قیمت طلا و سكه خبر داد.

احمد وفادار، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بازگشت آرامش به بازار طلا اظهار داشت: طی هفته گذشته و با شنیده شدن زمزمه‌های درگیری در سوریه نرخ انس جهانی افزایش یافت و به دنبال آن قیمت طلا در بازار داخل نیز صعودی شد اما خوشبختانه طی روزهای گذشته مجددا قیمت‌ها روندی نزولی به خود گرفت.

وی افزود: در بازار امروز بهای انس جهانی از 1420 دلار طی روزهای گذشته به 1388 دلار  و سكه تمام طرح جدید از 1 میلیون و 160 هزار تومان به 1 میلیون و 124 هزار تومان رسیده است.

وفادار خاطر نشان كرد: همچنین سكه تمام طرح قدیم در بازار امروز با بهای 1 میلیون و 105 هزار تومان، نیم سكه 560 هزار تومان و ربع سكه 345 هزار تومان و هر قطعه سكه یك گرمی 230 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی نرخ هر گرم طلای 18 عیار را در بازار امروز 111 هزار و 500 تومان و هر مثقال طلای 17 عیار را 483 هزار تومان اعلام كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز