خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درگفتگو با ایلنا:

تكذیب تشكیل كمیته 5 نفره از سوی مجلس/مكانیزم تخصیص بودجه‌ای در دستور كار دولت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۶۳

ساختار بودجه ۹۲ به گونه‌ای است که نیازی به اصلاحیه ندارد چرا که مجلس در هنگام بررسی لایحه بودجه ۹۲، ‌‌نهایت اصلاحات را در آن انجام داده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عدم تحقق درآمد‌ها در لایحه بودجه ۹۲ وجود دارد اما دولت می‌تواند با مکانیزم تخصیص بودجه‌ای این موضوع را حل کند.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نیازی به اصلاح بودجه ۹۲ نیست، اظهار داشت: دولت می‌تواند با مکانیزم تخصیص بودجه‌ای درآمد‌های محقق نشده رابه دست آورد.

نماینده مردم گچساران افزود: ساختار بودجه ۹۲ به گونه‌ای است که نیازی به اصلاحیه ندارد چرا که مجلس در هنگام بررسی لایحه بودجه ۹۲، ‌‌نهایت اصلاحات را در آن انجام داده است.

به گفته تاجگردون، دولت می‌تواند سه یا چهار ماه با همین لایحه کشور را اداره کند و پس از این مدت اگر نتوانست انتظارات خود را بر اساس مکانیزم بودجه برطرف کند، آنگاه اصلاحات را صورت دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: درآمد هدفمندی تنها باید اصلاح شود و در این راستا دولت می‌تواند راهکار ارایه دهد.

تاجگردون همچنین تشکیل کمیته ۵ نفره برای رایزنی با دولت از سوی مجلس را تکذیب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز