خبرگزاری کار ایران

جزئیات پرداخت مطالبات ایثارگران

کد خبر : ۱۰۳۲۴۹

پس از پیگیری های مستمر در این راستا، نامه واریز مبلغ 1100 میلیارد تومان ابلاغ شد و وجه نقدی 1100 میلیارد تومان از اداره کل خزانه کشور به حساب بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز خواهد شد.

پس از پیگیری های مستمر و با همکاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان محاسبات و وزیر امور اقتصادی و دارایی، نامه واریز مبلغ 1100 میلیارد تومان از مطالبات ایثارگران ابلاغ شد و امروز وجه نقد آن از اداره کل خزانه کشور به حساب بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با بولتن‌نیوز، گفت: مطالبات ایثارگران پس از اینکه به تایید سازمان حسابرسی کل کشور رسید، در قالب بودجه 91 تعریف و بر این اساس مقرر شد که 3 هزار و 437 میلیارد و 500 میلیون تومان مطالبات ایثارگران به صورت سهام به بنیاد شهید و امور ایثاگران واگذار شود.

وی ادامه داد: پس از پیگیری های مستمر در این راستا، نامه واریز مبلغ 1100 میلیارد تومان ابلاغ شد و وجه نقدی 1100 میلیارد تومان از اداره کل خزانه کشور به حساب بنیاد شهید و امور ایثارگران واریز خواهد شد.

این منبع آگاه اظهار کرد: همچنین بابت باقی‌مانده سهام تصویبی از سوی سازمان حسابرسی (62 درصد باقی مانده مطالبات)، 100 درصد سهام نیروگاه دماوند و 100 درصد سهام نیروگاه زاگرس نیز به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است. به این ترتیب از محل وجه نقد مربوط به فروش هلدینگ خلیج فارس، 32 درصد مطالبات ایثارگران واجد شرایط به صورت نقد واریز می‌شود و باقی مطالبات از محل مربوط به فروش سهام نیروگاه‌های دماوند و زاگرس پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: این امر با همکاری مستمر دیوان محاسبات، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز