خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین نمایشگاه زنان و تولید ملی از 26 شهریور ماه

کد خبر : ۱۰۳۲۳۷

در این نمایشگاه محصولاتی مانند پوشاک زنان، مردان و کودکان، زیورآلات عرضه می‌شود همچنین مواد غذایی پرتقاضا برای فروش تدارك دیده شده است.

ایلنا: مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوارتحت پوشش شهرداری تهران از برگزاری سومین نمایشگاه زنان و تولید ملی با رویکرد نمایش توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار از 26 شهریور ماه تا دوم مهرماه  خبر داد.

فهیمه فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، از برگزاری سومین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو خبر داد و گفت:‌ در دو نمایشگاه‌ گذشته تلاش بر این بود كه نیازهای خانواده‌ها را تامین کنیم برای مثال در نمایشگاهی كه به مناسبت سال نو برگزار نیازمندی‌های این خانواده برای این ایام تامین شد.

وی با بیان اینكه در نمایشگاه سوم نیز تلاش داریم وسایل مورد نیاز برای سال تحصیلی از جمله لوازم‌التحریر، وسایل کمک آموزشی و بازی‌های فکری ارائه شود، تصریح كرد:‌ در این نمایشگاه محصولاتی مانند پوشاک زنان، مردان و کودکان، زیورآلات عرضه می‌شود همچنین مواد غذایی پرتقاضا برای فروش تدارك دیده شده است.

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوارتحت پوشش شهرداری تهران همچنین تصریح كرد:‌ در این نمایشگاه غرفه کودک با هدف ایجاد امکان تفریح برای کودکان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان برپا می‌شود.

وی در پایان گفت: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کیفیت محصولات آنان موجب شده است که حتی یکی از نهادهای داخلی پیشنهاد عرضه این محصولات را در کشورهای مسلمان دیگر به ما ارایه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز