خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اعلام كرد:

افزایش 24 درصدی تولید محصولات در منطقه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۰۳

طی مدت یاد شده، در مجموع 2 میلیون و 408 هزار و 697 تن محصول شامل اسلب،آهن اسفنجی، شمش آلومنیوم، شمش روی، شمش فولادی و آب شیرین در شرکت های مستقر تولید شد.

میزان تولید محصولات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، طی 5 ماهه نخست امسال رشد 24 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تجربه كرد.

به گزارش ایلنا، مسعود هندیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اعلام کرد: طی مدت یاد شده، در مجموع 2 میلیون و 408 هزار و 697 تن محصول شامل اسلب، آهن اسفنجی، شمش آلومنیوم، شمش روی، شمش فولادی و آب شیرین در شرکت‌های مستقر تولید شد.

وی گفت: طی 5 ماهه اخیر، شركت‌های «فولاد هرمزگان» 422 هزارو 810 تن اسلب فولادی و 654 هزار و 747 تن آهن اسفنجی، «هرمز ال» 29 هزار و 760 تن شمش آلومینیوم، «المهدی» 44 هزار و 830 تن شمش، «فولاد جنوب» 7 هزار تن شمش، «فولاد کاوه» 399 هزار تن آهن اسفنجی، «شرکت روی» 4 هزار و 769 تن شمش و نیز «کارخانه‌های آب‌شیرین کن» 845 هزارو 781 متر مکعب آب شیرین تولید كردند.
هندیان همچنین با اشاره به فعالیت 23 شرکت بزرگ تولیدی در زمینه صنایع انرژی بر اظهارداشت: با ایجاد سرمایه‌گذاری‌های موفق، منطقه به قطب تولید فولاد – آلومینیوم – آند - روی و نیز تخلیه و بارگیری مواد معدنی فله و نفتی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: از این منطقه سالانه یک میلیارد دلار صادرات صورت می پذیرد و حدود 12 هزار نفر در راستای این سرمایه‌گذاری‌ها شغل ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز