خبرگزاری کار ایران

مدیر كل پزشكی قانونی استان مازندران خبرداد:

افزایش شش درصدی مصدومین تصادفات رانندگی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۲

در مردادماه امسال، هزار و 663 نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه كردند كه این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشت.

ایلنا: مدیر كل پزشكی قانونی استان مازندران گفت:تعداد 81 نفر (65 مرد و مابقی زن) نفر براثر تصادفات رانندگی فوت شدند كه این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل یك درصد كاهش داشت.

به گزارش ایلنا از ساری ، دكتر علی عباسی با اشاره به اینکه بالاترین تعداد تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری اتفاق افتاده است، اظهار داشت: 54 مورد از مرگ‌های تصادفات در جاده‌های برون شهری، 20 نفر در تصادفات درون شهری، 7 نفر در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

وی تصریح كرد: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های بابل با 14 و ساری با 9 نفر کشته و كمترین مربوط به شهرستان‌های فریدونكنار،رامسر و عباس آباد هركدام با یك فوتی ثبت شده است.

عباسی ادامه داد: 29 درصد کشته شدگان در زمان وقوع تصادف 29 درصد از افراد موتور سوار،27 درصد عابر، 23 درصد راننده،19 درصد سرنشین و 2درصد دوچرخه سوار بودند.


افزایش شش درصدی مصدومین تصادفات رانندگی
مدیر كل پزشكی قانونی مازندران با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومینی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است اظهار داشت: در مردادماه امسال، هزار و 663 نفر مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه كردند كه این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: شهرستان‌های ساری با 323،بابل با 249 بیشترین و عباس آباد با 24 مورد كمترین آمار مصدومین تصادفات رانندگی در آن ثبت شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز