خبرگزاری کار ایران

امروز صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۱۲۳ طرح تعاونی در سفر یک روزه وزیر کار به اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۵

شرکت در همایش تقدیر از تعاونی‌های بر‌تر و افتتاح متمرکز ۱۲۳ طرح تعاونی در استان اصفهان در گرایش‌های صنعتی، خدمات، کشاورزی، چندمنظوره، مسکن و عمران، تأمین نیاز و سایر بخش‌ها از جمله فرش دستباف، معدنی و حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد تومان از برنامه‌های امروز وزیر کار خواهد بود.

ایلنا: در آخرین روز هفته تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد اصفهان شد تا علاوه بر شرکت در همایش تقدیر از تعاونی‌های بر‌تر، ۱۲۳ طرح تعاونی در گرایش‌های صنعتی، خدمات، کشاورزی، چندمنظوره، مسکن و عمران، تأمین نیاز و سایر بخش‌ها از جمله فرش دستباف، معدنی و حمل و نقل را افتتاح کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان درباره سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اصفهان، گفت: از روز ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است و در آخرین روز این هفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دومین وزیر کابینه دولت تدبیر و امید به اصفهان سفر خواهد کرد.

علیرضا تیغ‌ساز زمان ورود ربیعی، وزیر کار، به اصفهان را ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز دانست و افزود: شرکت در همایش تقدیر از تعاونی‌های بر‌تر و افتتاح متمرکز ۱۲۳ طرح تعاونی در استان اصفهان در گرایش‌های صنعتی، خدمات، کشاورزی، چندمنظوره، مسکن و عمران، تأمین نیاز و سایر بخش‌ها از جمله فرش دستباف، معدنی و حمل و نقل با اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد تومان از برنامه‌های امروز وزیر کار خواهد بود.

وی همچنین حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اصفهان و افتتاح مجموعه فرهنگی - ورزشی کارگران جنوب اصفهان (شهر بهارستان) شامل سالن چندمنظوره، سالن رزمی و سالن چندمنظوره فرهنگی- ورزشی با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال را از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر به اصفهان اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز