خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان خبرداد:

توقیف سواری مزدا 3 با 205 كیلومتر سرعت در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۱

تیم گشت كنترل سرعت پلیس راه اصفهان سواری مزدا3 را كه در آزاد راه امیركبیر استان با سرعت غیر مجاز 205 كیلومتر در حركت بود متوقف كردند.

ایلنا: سرهنگ «شاهپور انصاری» سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: یک دستگاه سواری مزدا ۳ که با سرعت غیر مجاز همراه با حرکات مخاطره آمیز در آزاد راه امیرکبیر استان در حرکت بود توسط عوامل گشت کنترل سرعت پلیس راه اصفهان تهران متوقف شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: خودوری متوقف شده توسط کار‌شناسان پلیس راه از طریق دوربین‌های کنترل سرعت دقیقا رصد و مشخص شد این خودرو ۲۰۵ کیلومتر سرعت داشته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برابر بند «د» ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو متوقف و راننده جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

انصاری خاطر نشان کرد: متاسفانه هنوز علیرغم تذکرات و توصیه‌های ایمنی راه‌ها توسط همکاران و کار‌شناسان پلیس راه کشور برخی رانندگان بدون توجه و رعایت حقوق دیگران با قانون شکنی و انجام حرکات مخاطره آمیز جان خود و دیگران را به خطر انداخته و حوادث دلخراشی را ایجاد می‌کند که نیاز است این تعداد رانندگان دقیقا قوانین و مقررات را رعایت تا در مسیر جاده‌ها با آرامش خاطر بدون بروز حتی یک حادثه جزئی به سفر ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز