خبرگزاری کار ایران

در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد:

افزایش مراکز عرضه پوشش اسلامی در سطح استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۲

اختصاص زمین و مراکز متعددی در سطح شهرها برای ایجاد مرکز دائمی عرضه پوشش اسلامی ضروری است.

ایلنا: استاندار البرز با بیان اینکه مسئله بدحجابی هنوز معیار و قانون مشخصی در جامعه ندارد و باید چهارچوب مشخصی برای آن دیده شود؛ بر ضرورت افزایش تعداد مراکز عرضه پوشش اسلامی در سطح استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان در جریان «بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان» که در دفتر امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه منظور از پوشش، همواره پوشش چادر نیست، بیان کرد: متأسفانه هنوز برای بی‌حجابی و بدحجابی در قانون معیار و ضوابط مشخصی وجود ندارد تا بتوان نسخه‌ای یکسان برای این مسئله اجتماعی پیچید.

وی تصریح کرد: باید از قالب صحبت‌های کلیشه‌ای در این خصوص خارج شده و به صورت عملیاتی وارد این حوزه شویم.

استاندار البرز گفت: همه بر این امر واقف هستیم که حجاب مسئله‌ای فرهنگی است و تنها با صحبت صرف از این مسئله نمی‌توان کاری پیش برد.

استاندار البرز در ادامه برضرورت افزایش مراکز عرضه پوشش اسلامی در سطح استان تأکید کرد و گفت: امروزه حتی در برخی از کشورهای همسایه نظیر ترکیه و... نیز با وجود عدم پایبندی به موضوع حجاب مراکز مشخصی برای عرضه پوشاک اسلامی دارند، اما متأسفانه در شهر‌ها کمتر تعداد این مراکز را می‌بینیم.

وی تصریح کرد: موضوع اختصاص زمین و مراکز متعددی در سطح شهر‌ها برای ایجاد مرکز دائمی عرضه پوشش اسلامی ضروری است.

اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان از سوی هر یک از اعضا از دیگر تأکیدات استاندار البرز در «بیست و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان» بود.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای شورای ترویج فرهنگ عمومی استان پیرامون موضوعات عفاف و حجاب و اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با فرقه‌های بهائیت و... گزارش عملکرد ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز