خبرگزاری کار ایران

عضو کانون بازنشستگان این شهرستان خبر داد:

بدهی۲۰۰ میلیونی بیمه تکمیلی دی به بازنشستگان شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۴۹

«تا پایان قرارداد بیمه دی و کانون عالی بازنشستگان کشور یک ماه و نیم زمان باقی مانده است. این در حالیست که بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان‌های البرز‌ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از بیمه دی طلب دارند، که معلوم نیست با اتمام قرارداد این بدهی چطور پرداخت می‌شود.»

ایلنا: عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان شهرستان البرز در استان قزوین از بدهی ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت بیمه دی به بازنشستگانی که در این شهرستان از بیمه تکمیلی استفاده کرده‌اند خبر داد.

«عیدعلی کریمی» در این باره به ایلنا گفت: تا پایان قرارداد بیمه دی و کانون عالی بازنشستگان کشور یک ماه و نیم زمان باقی مانده است. این در حالیست که بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان‌های البرز‌ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان از بیمه دی طلب دارند، که تا کنون پرداخت نشده است و معلوم نیست با اتمام قرارداد این بدهی چطور پرداخت می‌شود.

کریمی با اشاره به اینکه کانون عالی بازنشستگان بدون مجوز‏ هر ماه مبلغی را از حقوق بازنشستگان، مستمری بگیران و بازماند‌ه‌ها کسر کرده و بابت بیمه تکمیلی به حساب شرکت بیمه دی واریز می‌کند، گفت: کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی باید درباره این بی‌قانونی پاسخگو باشد.

این فعال کارگری در استان قزوین با بیان اینکه ادامه روند جاری به مشکلات مالی و دغدغه‌های ذهنی بازنشستگان می‌افزاید، گفت: بازنشستگان جامعه کارگری پس از سی سال خدمت اکنون نیازمند آرامش‌اند و انتظار داریم مسئولان جدید شرکت بیمه دی برای رفع مشکلات به وجود آمده راه حلی بیاندیشند تا این قشر آسیب پذیر از بلاتکلیفی نجات یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز