خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا،

عزت الله انتظامی دلایل و جزئیات دیدار با ایوبی را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۸

ایوبی فردی فرهیخته و فرهنگی است که اطلاعات و آگاهی‌های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد./درباره خانه سینما با ایوبی صحبت کردم.

 ایلنا: عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما و تا‌تر ایران عصر امروز به دیدار حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی رفته است.


انتظامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب درباره دلایل این دیدار گفت: من از زمانی که حجت الله ایوبی رئیس خانه فرهنگی ایران در پاریس بود ایشان را می‌شناسم ایشان فردی فرهیخته و فرهنگی است که اطلاعات و آگاهی‌های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و به زبان فرانسه نیز مسلط است.


وی ادامه داد: ایوبی درباره سینما و تا‌تر و سایر هنر‌ها اطلاعات خوبی دارد به اندازه‌ای که اگر از من سوال می‌شد که چه فردی را برای وزارت ارشاد پیشنهاد می‌دهم من می‌گفتم حجت الله ایوبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مناسب است.

انتظامی انتصاب ایوبی به ریاست  سازمان سینمایی را بسیار خوب دانست و ادامه داد: ایوبی انسانی متواضع و هنر‌شناس و هنر دوست است و امیدوارم بتواند با تدیبریهای خود مکشلات سینما را حل و فصل کند.


وی ادامه داد: امروز نیز به دیدار وی رفتم البته این دیدار من به خاطر دوستی و آشنایی با ایوبی و شخصیت فرهنگی وی بود و فقط انتصابش را به سمت سازمان سینمایی تبریک گفتم و درباره مسائل مختلف سینما و خانه سینما باهم صحبت کردیم.


انتظامی افزود: در این دیدار درباره خانه سینما صحبت شد و به ایوبی گفتم که از نظر من خانه سینما همانی است که وجود داشته است و رئیس هیات مدیره آن فرهاد توحیدی است و من با این خانه همکاری داشته‌ام و برای فعالیت ان حاضر به کمک هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز