خبرگزاری کار ایران

فرماندار كرمان خبر داد:

افتتاح 5 طرح ورزشی و عمرانی با اعتبار 3 میلیارد و 820 میلیون ریال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۵

به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار 5 طرح عمرانی در بخش چترود کرمان به بهره برداری رسید.

ایلنا: به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار ۵ طرح عمرانی در بخش چترود کرمان به بهره برداری رسید. این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و هشتصد و بیست میلیون ریال افتتاح شدند که از محل اعتبارات دولتی و نیز درآمد‌های شهرداری و دهیاری‌ها تامین شد.

به گزارش ایلنا از کرمان سعیدی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها که افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح ساختمانهای دهیاری‌های سرآسیاب شش و هوتک از توابع چترود با اعتبار ۸۵۰ میلیون ریال، بهره برداری از زمین فوتسال روستای ده زیار با ۱۸۰۰ متر مساحت و ۸۰۰ متر زیر بنا که ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات دولتی و درآمدهای دهیاری هزینه شده است.

سعیدی مجموعه تفریحی ورزشی شهر کاظم آباد با نام محمدرسول الله (ص) را یکی دیگر از طرحهای افتتاح شده دانست و افزود: این مجموعه تفریحی و ورزشی دارای ۵۵۰۰ متر زیربنا است که شامل آلاچیق، زمین بازی کودکان، زمین والیبال، چمن مصنوعی، فضای سبز و... است و با اعتبار ۲۳۰۰ میلیون ریال و از محل درآمدهای شهرداری به بهره داری رسید.

فرماندار کرمان پس از افتتاح خانه بهداشت قوام آباد اظهار داشت: مراحل ساخت خانه بهداشت این روستا از سال ۹۱ آغاز و با ۶۰ منر زیربنا و ۳۷۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز