خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

اشتغال از مزایای اجرای شیوه نامه استاد شاگردی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰

در چهارچوب اجرای این طرح بخش اعظمی از مشکلات حوزه صنعت استان آذربایجان شرقی به ویژه در بخش کارگاه های کوچک رفع می‌شود.

ایلنا- تبریز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تنوع بخشی به حوزه اشتغال این استان از مزایای اجرای شیوه نامه نوین استاد شاگری است.

به گزارش ایلنا از تبریز، یونس فاتح، که در نخستین نشست اعضای کمیته روش استاد شاگردی نوین، سخن می¬گفت افزود: اجرای این شیوه نامه امکان پاسخگویی به نیازهای بازار کار را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از بخش خدمات برای گسترش اشتغال، خاطرنشان کرد: مطالعات کارشناسی در این عرصه در دست انجام است.

فاتح با اشاره به اینکه سیستم بازرسی این نهاد آمادگی کامل برای همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را دارد، گفت: این فرآیند موجب هم افزایی نیروها برای بازرسی دقیق‌تر و اجرای هر چه بهتر شیوه نامه مزبور در سطح بهتری می‌شود.

فاتح با بیان اینکه آذربایجان شرقی نقش موثری در تهیه و تدوین این شیوه نامه نوین ایفا کرده اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های استانی امید می‌رود در اجرای شیوه نامه مزبور نیز این استان در زمره استان‌های برتر کشور قرار گیرد.

وی ادامه داد: در چهارچوب اجرای این طرح بخش اعظمی از مشکلات حوزه صنعت استان به ویژه در بخش کارگاه های کوچک رفع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز