خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

كشف 550 كیلو تریاك در عملیات پلیسی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۹

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای پنج عملیات ضربتی و منسجم ماموران ایست و بازرسی شهید شرافت نایین طی 48 ساعت گذشته و كشف مقدار 551 كیلو 415 گرم تریاك خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود و مبارزه با مواد افیونی و خطرناک مخدر همچنین برخورد جدی و سرسختانه با عامل یا عاملان تهیه و توزیع آن، موفقیت‌های ارزشمندی در این راه کسب کرده و توانسته با عزم جدی نیروهای خدوم و جانفشان خود بسیاری از باند‌ها و سرشبکه‌های مهم قاچاق مواد مخدر را نابود و منهدم کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبدالرضا آقاخانی» به عملیات‌ ۴۸ ساعته گذشته ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شرافت نایین استان اشاره کرد و افزود: ماموران این ایستگاه با اجرای پنج عملیات ضربتی موفق شدند تعداد ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین را که با جاسازی و پوشش‌های ماهرانه قصد جابجایی و انتقال مواد مخدر را داشتند شناسایی و متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در این عملیات‌ها مجموعا ۵۵۱کیلو و ۴۱۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تعداد ۲۰ نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

«سردار آقاخانی» مواد مخدر را بلای خانمانسوز و یکی از دلایل اصلی فروپاشی بنیان خانواده‌ها دانست و خاطر نشان کرد: اعتیاد زمینه بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند و مبارزه جدی و بی‌امان با این پدیده شوم نیازمند عزم عمومی بوده و شهروندان باید در این راه مشارکت خود را با پلیس بیش از پیش افزایش داده و موارد مشکوک را در طول شبانه روز به تلفن‌های ۱۱۰ و یا شماره تماس ۲۱۸۳۴۶۲ «پلیس مبارزه با مواد مخدر» اعلام دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز