خبرگزاری کار ایران

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

تدوین فیلم پدخندق پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۳۳

تدوین فیلم «پدخندق» هم اکنون به اتمام رسیده و براساس برنامه زمانبندی شده قرار است در شانزدهم خردادماه ۹۳ اکران شود.

ایلنا: مسوول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از پایان تدوین فیلم «پدخندق» که در شهرک سینمایی تهران فیلمبرداری شد خبرداد.

«فتحعلی بزرگمهرنژاد» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: تدوین فیلم «پدخندق» هم اکنون به اتمام رسیده و براساس برنامه زمانبندی شده قرار است در شانزدهم خردادماه ۹۳ اکران شود.

وی هزینه ریالی فیلم «پدخندق» را ۵۰۰ میلیون تومان عنوان و اظهار داشت: ۵۰ درصد از مبلغ این فیلم توسط صدا و سیما پرداخت و مابقی نیز باید توسط سپاه پاسداران پرداخت شود.

مسوول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشی از سهمیه ریالی سپاه پاسداران پرداخت شده و بخشی دیگر از آن در حال پرداخت شدن است.

بزرگمهرنژاد از برگزاری اجلاسیه پایانی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در شانزدهم خردادماه سال آینده خبرداد و خاطرنشان کرد: همزمان با این اجلاسیه، فیلم «پدخندق» نیز اکران می‌شود.

وی گفت: هر ۱۰ سال یک بار اجلاسیه پایانی شهدای هر استان در مرکز استان‌ها برگزار که در خردادماه ۹۲ این اجلاسیه در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مسوول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درحال برنامه ریزی و تهیه مقدمات برگزاری باشکوه این اجلاسیه هستند، تصریح کرد: اجلاسیه پایانی شهدای استان بمدت یک تا ۱۰ روز با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

بزرگمهرنژاد اظهارامیدواری کرد با همراهی مسوولان و مردم شاهد برگزاری اجلاسیه در خور و شآن شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

حماسه «پدخندق» روز چهارم تیرماه ۶۷ توسط پاسداران و بسیجیان تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در جاده «پدخندق» در جزیره مجنون با شجاعت و ایثار، پیشروی نیروهای بعثی را مهار کردند. ۷۸ کبوتر سبکبال کهگیلویه و بویراحمدی در آن روز تاریخی دعوت حق را لبیک و شربت شهادت نوشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز